|
nietmeer
|
@Thaiko: Nou, het forum floreert op bepaalde punten nog wel hoor, wees gerust Maar het café kan tegenwoordig rustig een week doen over het vullen van een pagina, of meer. Een klein groepje is gevoogel-vlucht naar SamuiAxesOfftopicShit of hoe het ook heet, ook een forumtopic. Iets inhoudelijker dan het café recentelijk geweest is - als reacties op artikelen erg offtopic gaan, wordt die discussie soms daarheen verbannen, daarvoor is het oorspronkelijk ook opgestart - maar daarheen zijn hooguit zes mensen gegaan of zo. Blijkbaar is vooral de behoefte te 'kletmeieren' teruggelopen, en wat er daarvan over is is verspreid geraakt over de hele website (o.a. de artikelen...) Véél te lang, maar nou ben je wel weer bij |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
ik hou wel van vluchtige onzin |
|
nietmeer
|
|
|
Loek Oudgediende
|
dat ik geen zin heb in samuiaxes offtopic, want dan moet ik te veel lezen dus ik hang in het cafe |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hee Loek |
|
Loek Oudgediende
|
heey lqqqq ik zit nog op werk |
|
Little Queen Oudgediende
|
Nog steeds Arm ding |
|
Loek Oudgediende
|
nog een uurtje |
|
Little Queen Oudgediende
|
Ik ben niet veel bruiner geworden hoor Ben niet echt de persoon om uren in de zon te zitten.. |
|
Loek Oudgediende
|
haha, jammer voor je ik heb net biertje in de zon gedaan |
|
nietmeer
|
@Loek: Doe je best, hier is het ook gezellig. Maar wel saaai... Ik ga een wuppiepak naaien. Da's niet saai, want dat gaat er idioot uitzien Ik heb de geel gevlekte stof al. Heeft er iemand een hoepel of PVCbuis? |
|
Loek Oudgediende
|
het is toch nog lang geen carnaval |
|
nietmeer
|
Nee, maar 'hier' is 750 jaar. Daarom gaat de basisschool een liedje zingen. Precies van het soort waarbij je je een stel rondspringende loeki's en wuppies voorstelt. Kom ook naar 'hier', 'hier' is mooi Kom ook naar 'hier', 'hier' is mooi Mooiste stad van Nederland
Kom ook naar 'hier', 'hier' is mooi Kom ook naar 'hier', 'hier' is mooi Groenste stad van Nederland
Zoiets. Het was zo idioot, en broertjes wortel hebben als grootste hobby idioot zijn, dus dat word leuk. Zonder hoepel geef ik ze vierkante pakjes. We hebben wel bamboestokken, en ik kan een paar scoutingknoopjes. |
|
Loek Oudgediende
|
Ik ga niet rondspringen |
|
jurjenelzinga1 Senior lid WMRindex: 279 OTindex: 46
|
vraagje, wat drinken WMR leden het meest qua bier? |
|
Loek Oudgediende
|
Heel verschillend denk ik. zelf heb ik het liefste dubbel en donkere bieren |
|
nietmeer
|
Amstel, Heineken, Hertog. Ligt er maar aan wat er geserveerd wordt. Als ik het zelf koop (in de supermarket dus) is het meesteal Amstel. |
|
Loek Oudgediende
|
Voor pils altijd hertog |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Avé. |
|
Loek Oudgediende
|
Gegroet |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Avé te. Hoe gaat het? Edit 20:00: Aju. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Poef poef pief |
|
nietmeer
|
@Sto: Als ik maar niet meer op mijn poef hoef poefpoef! Wat wil je drinken? *stoft bar af* |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Haii. *Pakt een meloen en begint te slachten* |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Daag wortel en DD @wortel: wortelsap? |
|