Storingsmeldingen |
nietmeer
|
Same problem here |
|
nietmeer
|
Hahahaha, ik heb precies hetzelfde :') Ik wil een nieuwe avatar instellen (all hail the glorious Nich Cage) maar ik krijg inderdaad wat Taz laat zien Vreemd.... |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
DEvH: je oude ava is weg nu nog een keer wat je net deed en f5;) |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: Ik heb nu wel alle opties staan, maar hiervoor had ik niets om op te drukken |
|
nietmeer
|
Hee dat is vreemd Na dat ik het gemeld had deed ie het weer even, en nu is ie weer weg Nou ja zeg |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Avatarpagina doet het weer niet |
|
Giovanni Oudgediende
|
Update: doet het weer |
|
Giovanni Oudgediende
|
Als WMR het beste wordt weergegeven met Firefox, waarom staat forum dan onder het met Fx en naast elkaar met Chrome? Firefox: afbeeldingChrome: afbeeldingOpgelost Komt door de hardwareversnelling in Firefox |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Volgens mij kan er langzamerhand een rubriek komen naast "Storingen" met een naam als "Computerproblemen van leden". |
|
Giovanni Oudgediende
|
Weer doet de avatarpagina het niet. Is dit soms nieuw dat het bijna elke dag zo is? |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote @Giovanni: Weer doet de avatarpagina het niet. Is dit soms nieuw dat het bijna elke dag zo is? En wéér doet ie het niet Quote Sjaak: Installeer Chrome. Dan lukt het wel Ook met Chrome lukt het niet |
|
nietmeer
|
@Giovanni: Of neem een avatar waar je tevreden mee bent voor een langere tijd. |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.346
|
Onderaan deze pagina kun je kiezen voor de "smalle versie". Soms werken dingen daarin beter. Probeer het eens uit zou ik zeggen. |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Sjaak: Dan doet ie het wel Maar dit zou toch niets uit moeten maken? |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.346
|
Maar je hebt nog steeds dezelfde avatar. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Nee, want ik had de oorspronkelijke Animal gewist en die kon ik niet meer vinden Dit is een andere die ik gisteren vond. Wees gerust, ik verander nu niet meer afbeelding |
|
nietmeer
|
|
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
als ik naar de wmr homepage ga laadt hij de pagina wel maar het rondje voor de pagina die ronddraait en aangeeft dat hij aan het laden is blijft maar draaien. dit probleem heb ik alleen bij de wmr homepage, blogs, forum enz. laadt hij wel gewoon waarna het draaiende dingetje stopt |
|
nietmeer
|
de avatar pagina komt maar deels, ik zie alleen die 'inleiding' dat je WMR-index hoog genoeg moet zijn. Werkt niet op explorer, niet op Firefox en niet op Chrome. Ook de @jouwnaam werkt alleen op Firefox. Modjes??? Edit: in smalle versie kan het wel! |
|
Giovanni Oudgediende
|
wortel: smalle versie al geprobeerd? |
|
nietmeer
|
@Giovanni: Just done that. Maar het moet in alle versies werken! |
|
nietmeer
|
wortel: Ik heb IE 10 en hij doet het gewoon perfect. Helemaal geen last. Misschien even update halen? |
|
nietmeer
|
@Grouse: normaal heb ik óf chrome óf firefox. IE heb ik echt even moeten afstoffen. Maar waarom zou ik ook? Het is nummer 8 of 9. Voor alle andere dingen issie prima. |
|
nietmeer
|
wortel: IE 10 bestaat ook hoor Doet het erg goed. Chrome heb ik er af gehaald. Bagger Verstoorde Outlook. De vuurvos heb ik alleen voor Facebook. Om de een of ander wijze gaat dat beter. De rest prima in IE. |
|
nietmeer
|
@Grouse: I found my soulmate. Ook Internet Explorer 10 gebruiker hier. |
|