Storingsmeldingen |
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.346
|
@Madarian: Is dat vandaag ook nog zo? @Voogeltje had hiervoor eerder al een bug gevonden en opgelost. |
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Bij mij wel. Kijk maar op pagina 1 van (M&S) Fantasy Roleplay. |
|
Sjaak Moderator
|
Het is wat handiger als je een linkje plaatst. |
|
nietmeer
|
@Madarian: plus dat de data ook dan niet eens in chronologische volgorde staan: 15-07-10 10:14:55 11-10-09 12:11:06 29-06-09 13:13:58 @Sjaak: klik doen! kijk zelf maar |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
Elke keer als ik met mijn muis over Nu 'online' kom krijg ik een reclame pop-up (die meteen weer verdwijnt als ik er weer af ga met de muis) en hetzelfde geldt voor een link in een artikel.
Ik snap er niks van, dit had ik eerst nooit... |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
Foutje, schijnbaar zit dit probleem ergens in mijn computer, ik zag het alleen voor het eerst op WMR. Sorry |
|
nietmeer
|
Wanneer worden de blogtellingen weer eens goed bij gehouden? Bij statistieken komt ie namelijk nog steeds niet verder dan 19-6-2013 |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Als ik een ut-tag gebruik, dan krijg ik (sinds de laatste twee blogs) een wit vlak ipv. de player. |
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: heb je gecontroleerd of er een fout in de link zit? youtube.com ipv youtu.be en niet te vergeten de / aan het eind? dus [ / ut]? |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Als je Quote Taz:
[ / ut] doet, dan krijg je in principe geen wit vlak. Bovendien is het géén HTTPSlink en ook geen youtu.be. |
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: in dat geval ligt het probleem bij youtube. Die hebben soms wel eens van die filmpjes die je gewoon niet kan gebruiken. Als het even kan zoek ik dan gewoon een ander filmpje, en als de link raar gaat doen, kun je altijd proberen om met een url verkorte link de boel te linken zonder dat de lay out word verpest |
|
nietmeer
|
Als ik bij Home op Binnenland klik, dan staat er: Voor jouw locatie Lingewaard zijn 0 artikelen beschikbaar. En dat terwijl ik in Amsterdam woon? Zit daar ergens een BUG verstopt of zo, of hoe werkt dat? --------------------- 19-07-13 09:23:55 - Quote! - TazDe twitterpagina's doen het ook niet meer op de site |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Taz: ik krijg te lezen "Voor jouw locatie Haarlemmermeer zijn 1 artikelen beschikbaar." ipv Drenthe
Volgens mij hebben we daar vroeger ook al eens om gelachen; sindsdien heb ik het nooit meer opgevraagd en weet niet of het intussen ooit anders geweest is. |
|
Sjaak Moderator
|
Taz: Ik krijg: Voor jouw locatie Valkenburg zijn 4 artikelen beschikbaar. Dat komt doordat mijn IP-adres foutief in Valkenburg staat geregistreerd. Ik krijg ook altijd het weer van Valkenburg op Weeronline.com. Kijk maar even na op deze website. |
|
nietmeer
|
Haha! WMR zegt dat ik in Apeldoorn zit, volgens het linkje van Sjaak ben ik in Utrecht, terwijl ik toch echt Groningen onder m'n voeten heb xD |
|
nietmeer
|
@Sjaak: volgens die site zit ik gewoon in Amsterdam Dus dat snap ik dan niet waarom dat dan niet gewoon goed kan |
|
Sjaak Moderator
|
Taz: ik ook niet. |
|
nietmeer
|
Klopt het dat de slotjes niet meer zichtbaar zijn? Zowel op de hoofdpagina als in de weblog-lijst staan geen slotjes meer, terwijl er toch mensen zijn die ze hebben. Boven de regel 'jaargang 11' etc staat ook geen WaarMaarRaar meer |
|
Sjaak Moderator
|
Vailan: Ik denk dat er op jouw computer iets niet helemaal goed gaat. Ik zie zowel de slotjes als de naam van de site. |
|
bsur Erelid
WMRindex: 921 OTindex: 5.819
|
@Sjaak: Ik heb hetzelfde probleem als Vailan. Zelfs mijn geslacht is niet meer zichtbaar |
|
Sjaak Moderator
|
Welke browser gebruiken jullie? Ik heb er in Chrome geen last van. |
|
bsur Erelid
|
|
|
Sjaak Moderator
|
Ook na Ctrl-F5? |
|
bsur Erelid
|
Ook dan. En het laden/verversen duurt heeeeeel lang. |
|
Sjaak Moderator
|
Ik zie het al. De server wimg.nl (waar alle plaatjes op staan) heeft problemen. Ik hou het in de gaten en als het me te lang duurt, bel ik Voogeltje wel even.
edit: Voogeltje is al online. Hij zal het ook wel zien denk ik. |
|