Storingsmeldingen |
nietmeer
|
Alev: Iedereen scheldt zo vaak op IE. Ik begrijp het echt niet |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
wimg is weer eens vervelend, want WMR is heeel langzaam Of ligt het aan mij? |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.346
|
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Giovanni: ik ben bezig om een nieuwe setup voor WMR te fixen, wimg.nl is daar ook een onderdeel van. Nog even geduld dus |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik wacht geduldig af |
|
nietmeer
|
Opeens is er wat gebeurd: Alle afbeeldingen en teksten die op mijn blog staan zijn opeens verdwenen. Als ik nu op 'mijn blog' klik kom ik meteen bij het nieuwste blog uit. Zelfs de blogtitel is verdwenen. Tevens, als ik 'mijn profiel' klik, is alles gereset. Geboortedatum is 1-1-1930, geslacht is niet bepaald , tags zijn weg, tekstvak bij Persoonlijke Pagina is leeg, woonplaats en beroep zijn weg, maar als ik op mijn naam klik staat alles gewoon nog ingevuld, kan ik naar mijn PP die niet leeg is etc. Mijn blog is echter wel geruïneerd. Als ik op mijn naam klik staat daar wel gewoon bij 'blog' de juiste titel, maar als ik dan naar het blog ga is alles weg. |
|
nietmeer
|
Voogel, dat is niet zo netjes van je. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Voogeltje, ik denk dat je per ongeluk ook de blogheaderediter hebt verwijderd. En m'n pp-"header" is weg. D: |
|
nietmeer
|
Gelukkig ben ik niet het enige sl8offer Ik hoop dat het in een keer weer teruggezet kan worden naar hoe het er hoorde uit te zien. Als alles weer opnieuw gemaakt moet worden gaat het er denk ik anders uitzien omdat ik niet eens precies weet wat waar hoorde te staan ...best slecht eigenlijk. Hoera, het is hersteld |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Foutje bedankt! |
|
nietmeer
|
Kan gebeuren . |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Dankuwel, heer Voogel. |
|
nietmeer
|
Sinds wanneer wordt er niet meer bijgehouden hoe vaak je blog de dag ervoor bezocht is? Het valt me op dat mijn blog 'gisteren' telkens 1 keer bezocht/bekeken is terwijl er toch mensen reageren en de posts toch de nodige kliks hebben . |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Vailan: ik kijk tegenwoordig om die reden bij blog stats: klik Volgens mij is dat daarvoor ook in de plaats gekomen. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@ledi: het zou beiden moeten werken |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Sto: dat weet ik ook, maar omdat je het dus op de ene manier kunt zien, heeft het voor Voogeltje geen prioriteit en zijn andere storingen/verbeteringen vermoedelijk belangrijker. Ik kijk allang niet meer naar de die regel bovenaan mijn blog, maar vraag elke ochtend even die andere mogelijkheid op. |
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
Als ik m'n reactie wil wijzigen (in het artikel over de knipper-getuigenis) en dan de gewijzigde reactie wil verzenden, krijg ik de mededeling "Ik weet niet wat er fout ging, etc."
Gebeurt op een iPad mini, iOS 6.1.3; safari-browser. |
|
nietmeer
|
Waarom krijg je als je op de home page bent (gebeurt ook elders op de site) eerst bij nu online alle namen te zien zonder witte regel tussen de laatste en de zin "en nog x anderen" en na een paar seconden komt er een witte regel tussen? Vooral erg irritant als je in je menu wilt klikken op mijn blog, en op het moment dat je klikt, staat je muis op mijn profiel waar je dan dus uit komt |
|
nietmeer
|
Taz: Dan niet je gewoon wachten tot alles geladen is en niet zo ongeduldig doen. |
|
nietmeer
|
Alev: je weet toch |
|
nietmeer
|
De blogstatistieken worden al een halve maand niet meer bij gehouden in het overzicht. Kan iemand daar es even naar kijken? |
|
nietmeer
|
Taz: Natuurlijk niet. Het is WMR. Het gaat niet om cijfertjes, maar om de inhoud. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Alev: maar toch zou het fijn zijn als ze het op zijn minst proberen te verbeteren/vernieuwen |
|
nietmeer
|
@Voogeltje: ik heb weer een bug gevonden: afbeeldingis trouwens bij alle forumberichten op de eerste pagina dat de tijden verkeerd staan |
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Op sommige forums staan mijn posts plotseling helemaal bovenaan pagina 1. Bijvoorbeeld op pagina 1 van het rollenspel. De eerste post was van Muad... |
|