Discussie over Geert |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Editje. Rick, ik zat op zo'n reactie te wachten, het bevestigd mijn vooroordeel over de gemiddelde aanhanger van Geert en consorten, bedankt voor de bevestiging Wat ik hiermee bedoel? Dat dit voorstel wordt getorpedeerd door een andere partij dan de pvv, niet goed, na-apers zijn t dan. En gelijk janken dat als de PVV hiermee kwam dat ze dan racisten zijn woehaaaaaaaaaa |
|
wino Senior lid WMRindex: 438 OTindex: 274 Wnplts: Grolle!! S |
Kpuc: Juist want omdat 1 iemand dat zegt bevestigd het jou vooroordeel over de gemiddelde aanhanger van Geert Dit bevestigd ook gelijk mijn oordeel over jou (over de rest heb je wel gelijk) |
|
nietmeer
|
Lol Kpuc jij hebt echt je ogen in je achterhoofd he, alles zit voor je ogen, je ziet totaal niets, je tast maar wat in het donker rond zoekend naar je eigen principes. Want die heb je blijkbaar niet, je vind de PVV evil en slecht, en Wilders moet maar weg en zijn mond houden. Terwijl je zelf 2mil stemmer in een hokje zet en het dan maar wat overlapt met "gemiddelde aanhanger" zodat je ze niet allemaal pakt. Precies wat Geert Wilders doet. Waarom ben je zo tegen hem, vind je hem te veel concurrentie voor jezelf? Omdat je eigenlijk heel veel op hem lijkt? vd Laan kwam pas met het bericht dat hij het ook wel vreemd vond nadat de afgevaardigde van de PVV sprak over de schande dat deze jongeren werden beloont, ja toen gaf vd Laan toe dat hij het toch ook wel vreemd vond. En dan kan je links of rechts willen lullen Kpuc, maar 2011 zie je Pechtold weer met zijn staat tussen de benen weglopen, Balkje huilend bij zijn moeder, en alle andere zullen verbaast zeggen "hoe kan dan nou zeg" Geert Wilders zul je daarintegen rustig zien zitten, terwijl de andere partijen om hem heen komen scharrelen om wat graantjes mee te pikken. |
|
Tontje Erelid
WMRindex: 1.232 OTindex: 1.130
|
Het is toch ook zo dat als zoiets van de pvv komt het meteen racistisch is ? Bevestigd het niet alleen maar dat men de pvv wil demoniseren ? |
|
Kpuc Oudgediende
Lol Rick, ik tast niet in het donker maar weet wat ik wil, en zeker ook wat ik niet wil. En inderdaad, laat Wilders alsteblieft opzouten uit de politiek, die kerel brengt niets goeds, zeurt alleen maar en komt met niets, maar dan ook niets wat constructief bijdraagt aan een oplossing. Maar je leutert maar een eind weg, kippen zonder koppen genoeg bij de aanhang van de PVV, dat blijkt steeds weer. Hoe kom je erbij dat ik bang voor concurrentie ben? Uhm, zit ik in de politiek? Neen. Lijk ik op die enge akelige kerel met zijn haatzaaien? Neen, zowel van binnen als van buiten niet. Vraag Bosma nog eens naar zijn visie omtrent het onderwijs? Uhm, morgen, ja morgen kom ik met punten. En prompt heeft de hakkelaar de griep En dat soort oeten wil jij in de regering zien? Heil voor degenen die dan op tijd dit land voor eens en altijd de rug zullen toekeren, niet weer een heilstaat waar religie wordt beschimpt en volgers worden nergezet als zijnde minderwaardig |
|
Kpuc Oudgediende
Wino, zal ik dan maar iedere aanhanger van de PVV zeggen voortaan? Is goed, al zal dat voor jou ook wel weer niet goed zijn maar tis best makker, iedere PVV'er heeft een tik van de molen gehad, zo beter? |
|
nietmeer
|
Kpuc: laat je niet zo meeslepen in je argumenten Kpuc . Niet iedere PVV(aanhanger) is gek |
|
timwijn Erelid
WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
@Banaal: kan zo gauw geen voorbeelden noemen, maar.. *test even de lengte van de tenen van PVV-aanhangers aangezien ze daar zo graag over praten * |
|
Kpuc Oudgediende
Klopt Banaal Gelukkig niet, alleen als men me erom vraagt en beide antwoorden niet kan pruimen zal men dan toch het beste antwoord moeten slikken |
|
Kpuc: Je mag persoonlijk best willen dat Wilders uit de politiek stapt, dat is je mening. Maar je zult de niks anders kunnen doen dan de meningen van je landgenoten te respecteren als ze wel op Wilders stemmen. Ook al zou je gelijk hebben. En is de IQ van een PVV stemmer lager dan een zeekoe. Dan nog zul je moeten accepteren dat die mensen ook een mening hebben (en een wettelijke stem). Of wil je de democratie maar opheffen?
De PVV krijgt mijn stem ook niet, maar ik neem de aanhangers wel serieus. |
|
nietmeer
|
@timwijn: Ik ben niet op mijn tenet getrapt, maar het is zhetzelfde als ik nu zeg dat iedere groenlinks aanhangt een milieuactivist is |
|
Kpuc Oudgediende
Ik respecteer uitslagen wel, meningen van kiezers wie op onderbuikgevoel of haatgevoelens zijn gestoeld, absoluut niet.. En nee, wie op deze manier Wilders stemt, die neem ik niet serieus, sterker nog, mocht een broer of zus van me vanuit die basis PVV stemmen? Dan ben ik een broer of zus kwijt, zo ver ga ik inderdaad |
|
timwijn Erelid
Ik ben voor vrijheid van meningsuiting van iedereen met een IQ van minimaal 100 Banaal: het was ook maar een test, en: iedere groenlinksaanhanger is toch ook een.. |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote timwijn: Ik ben voor vrijheid van meningsuiting van iedereen met een IQ van minimaal 100 Daar gaat dus jouw vrijheid van meningsuiting |
|
Kpuc Oudgediende
Ik blijf het toch raar vinden dat een partij wie zich voor vrijheid inspant inperkende maatregelen wil tegen één bevolkingsgroep |
|
Quote Kpuc: Ik blijf het toch raar vinden dat een partij wie zich voor vrijheid inspant inperkende maatregelen wil tegen één bevolkingsgroep Compleet mee eens. Mijn rede om dus niet te stemmen op de PVV. Maar op dat punt zijn er nog ergere partijen. Hoe heet de partij ook al weer een christelijke overheid wou. |
|
timwijn Erelid
@Dionos: ik ga hier maar niet op in maar, serieus gezien, waarom geen minimum voor stemgedrag? Behalve de kosten van testen en moeite met grensgevallen en het kiezen van de juiste hoogte van t IQ en dergelijke "kleine" puntjes, zie ik er weinig slechts in |
|
Kpuc Oudgediende
SGP of de CU? Kan ook nog het CDA zijn maar daar heb je t weer, geloofsridders, passen niet in mijn kijk op t leven, daar zal ik dus ook niet op stemmen. |
|
@timwijn: Wie bepaald of "IQ" ook bepaald of je een goed beeld hebt van de wereld? Dingen als wiskunde en taalvermogen bepalen mede je IQ maar staan totaal los bij het maken van politieke keuzes. En hoe bepaal je of je keuze een "slime" keuze is? Mensen die hun keuzes laten bepalen op een godsdienst dan ook maar schappen van de stemrechtigen? Omdat ze er zelf niet over nadenken? Kpuc: Maar respecteer je hun stem wel dan? en die van PVV stemmers niet? |
|
Kpuc Oudgediende
Wino, extremisten kunnen niet op mijn stem rekenen, en ook niet op een vorm van respect. Doe gewoon en respecteer je medemens, dan pas verdien je respect, niet eerder.
En ja, het klopt dat ik ook vrij extreem ben, geworden, dat dan weer wel. |
|
Kpuc: Vrij extreem anti-extreem |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik heb geen zin om mezelf te herhalen, maar doe het stiekem toch: als je je alleen maar kunt uitdrukken door standpunten van anderen onderuit te halen heb je blijkbaar zelf geen standpunten. Zonder standpunten ga je uiteindelijk genadeloos op je bek. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Test: 48 Pagina'a over Geert.
Noem eens een andere 2e Kamer medewerker waarover zoveel virtueel papier is verkwist? |
|
Kpuc Oudgediende
Ik zeg, de fik erin Dat papier dan hé, de Tweede Kamer is om vanaf te blijven |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Ik respecteer uitslagen wel, meningen van kiezers wie op onderbuikgevoel of haatgevoelens zijn gestoeld, absoluut niet.. En nee, wie op deze manier Wilders stemt, die neem ik niet serieus, sterker nog, mocht een broer of zus van me vanuit die basis PVV stemmen? Dan ben ik een broer of zus kwijt, zo ver ga ik inderdaad Quote Kpuc: Ik blijf het toch raar vinden dat een partij wie zich voor vrijheid inspant inperkende maatregelen wil tegen één bevolkingsgroep Onderbuikgevoel, haatgevoelens, op welke feiten baseer jij dat?? Of heb jij zoveel levenservaring dat je mensen hun leven kent en weet dat het door haat komt? Maatregelen tegen een bevolkingsgroep? NEEN tegen een religie die heel erg opdringerig is en geen nee accepteert. |
|