![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
@Roxichu: Sta dan maar weer gauw op want dat kan verkeerd opgevat worden dat plat liggen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) *Biedt Rox een arm aan* Gek kind ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) |
|
nietmeer
|
@Lennie: Jouw Lief doet hetzelfde als ik doe; Op tv vind je geen enkele buitenlandse serie dus ik dl ook alles en kijk het op eigen tijd en gemak, wel zo relaxed |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
SamuiAxe: Het gaat...Ik heb voor Woensdag een afspraak gemaakt bij de tandarts... Kijken wat hij ervan zegt. Taz: *neemt de arm aan* En ik dacht nog wel dat jij je dirty-mind had uitgezet? En wie noem jij nou gek? ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Sterkte ermee meid! Zo, en nu ga ik echt de laatste Breaking Bad kijken.. Laters Laatste edit 30-09-2013 23:20 |
|
nietmeer
|
|
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Hun nieuwe album is goed he!? ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) SamuiAxe: Danku danku. Laterrr ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Dat was net, hij is weer aan ![:$](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/oops.gif) ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Veel plezier Sammie ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
In deze klinkt er veel meer hoop, dan in die andere albums. Die waren van "Boem, am sad." |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Ohohoho. In dat geval ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Klopt, ze hebben eindelijk hun ommekeer gemaakt. |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Vind je het heel erg? Zo ja heb je dikke pech ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Neuh hoor. Ik heb er zelf ook wel eens last van |
|
nietmeer
|
Nja, voor mij hoefden ze het niet te doen. Ze hebben nu gewoon een album die zich onderscheidt van de andere albums. Ook top dat Mark vaker mag zingen, want es beauty |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Dat had ik dus met SWS. Opeens BOEM laten we eens een accoustic album doen... Uhm wat? ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) |
|
nietmeer
|
Meh, gitaren zijn altijd goed. |
|
nietmeer
|
Film is afgelopen ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) Ik ben wel benieuwd of er nog een vervolg op komt ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) Alev: Daarom! Maar ik ga naar bed luitjes ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) Slaap lekker! Tot morgen~ |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Deb is dood ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
nietmeer
|
@nosphoenix: Wie is Deb?? |
|
nietmeer
|
Ik ben Deb. |
|
nietmeer
|
Alev: Of je bent een zombie....of je bent niet dood.... Laatste edit 30-09-2013 23:55 |
|
nietmeer
|
Of ik ben Deb niet. |
|
nietmeer
|
Deb is Deb |
|
nietmeer
|
Ga naast treinrails wonen en dan klagen om het geluid. ![:|](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/neutral.gif) |
|