![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
@Taz: Heb nog nooit zoveel Engels gesproken dan die 5 jaar dat ik in 020 woonde ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Taz: Nee, als je niet voor de mensenmenigten bent, dan moet je daar niet naar toe gaan. Dan kun je beter met iemand die je goed ligt naar de film gaan en een hapje eten naderhand... ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
@Lennie: Ik hou wel van een mensen massa, alleen niet als de mensen straal bezopen zijn en agressief gaan worden ![:S](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/confused.gif) Voor de rest zal het er vast heel gezellig zijn ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Misschien toch maar es een kijkje gaan nemen dan ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Kan ik tegelijkertijd mooi in Duitsland door de mooie bossen heen struinen, die we hier in NL niet zo veel hebben. (Op het Amsterdamse Bos, Haarlemmermeerse bos en de Veluwe na ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) ) |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
@Lennie: Ik heb het niet zo van mensen die dronken zijn... Dus wat dat betreft ben ik het met Taz eens. |
|
nietmeer
|
Mijn oud buurman was een drinker en die was eigenlijk de hele dag wel dronken ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Nooit agressief, helaas had ik vernomen dat ie op vroege leeftijd was overleden ![:{](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cry.gif) (39 jaar) Als ze allemaal zo zijn heb ik er geen problemen mee, ik kon wel goed met Edwin opschieten, en lachen achteraf ook wel ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) |
|
nietmeer
|
Ik houd van kip! Om naar te kijken, om te aaien, om te knuffelen, om op te eten. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Alev: ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) het meest veelzijdige stukje vlees kip, KIP! |
|
Little Queen
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/5971.jpg) WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Taz: Onder welke steen leef jij dan? Hier is echt nog wel veel bos hoor ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Nomnomnom.
Eigenlijk kun je elk dier wel opeten. |
|
nietmeer
|
@Little Queen: op mijn hoofd zit ook een bos met haar ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Maar ik had het eigenlijk meer over de natuurlijke bossen die dus niet aangeplant waren ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
Little Queen
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/5971.jpg) WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Taz: Dan nog.. er is genoeg bos. Als je maar uit de randstad komt ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Taz: Hahahaha....Je zou toch eens op de Veluwe moeten gaan kijken, of hier in Brabant een dagje rondwandelen....Zoveel bossen als je wilt! |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Taz: het 020 bos is aangelegd in de jaren 30 dmv werkverschaffing door hoge werkloosheid ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Alev: maar of het ook smaakt/ aaibaar is? Laatste edit 01-10-2013 23:09 |
|
nietmeer
|
De Biesbosch is gaaf. Ze hebben bevers. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Alev: heb me rot gezocht ooit maar zag alleen sporen van bevers en dus nog nooit een gezien in vrijheid ![:(](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/sad.gif) |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: Oh, dan kunnen ze er nu nog wel een aantal aanplanten met de hoge werkloosheid van het moment... |
|
lepeltjes Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Ik heb ze ook niet kunnen vinden. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Avifauna is ook gaaf en goedkoper dan dierentuinen. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Alev: Das toch alleen vogels? (30 jr. geleden voor het laats geweest) |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: Mijn vader heeft ook ooit een paar maanden in de werkverschaffing gezeten, maar die moesten bomen rooien in plaats van aanplanten.... |
|
lepeltjes Oudgediende
|
@Lennie: ach ja, daar kan je kacheltje nog van branden ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) er zijn nuttelozere werken bedacht Google maar eens naar de bloedberg.... dan zou ik toch met tegenzin naar het werk gaan. |
|
nietmeer
|
Avifauna is inderdaad een vogelpark. Hartstikke gaaf. Ik heb dieren geport. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) De pinguïns kon je zo aanraken. Ik duwde mijn vinger tegen zijn hoofd en hij liep weg. Het voelde precies aan als een kaalgeschorren kop. Heb een emoe gepoked. Die reageerde vijf seconden later. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Een nachtzwaluw zag mij niet in het donker en lande op mijn hand. Een struisvogel wou mij opeten. Ik had mijn mobiel aks spiegel aan de lori's laten zien. Één lori deed precies zoals mijn vogels. De andere schrokken en renden weg. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Er was ook een kaketoe en die ging knuffelen, nadat hij je vinger heeft geprobeerd op te eten. Ook een hyacint ara probeerde zijn snavel door mijn vinger te spiesen. Hij had pleisters aan zijn poten en hij miste een aantal tenen. |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: Je wilde toch helpen bij de aanplant? Hoe zouden ze dat in 1934 anders hebben moeten doen dan met schoppen en kruiwagens? Overigens werden er ook wel paarden gebruikt hoor! Tenminste: Bij het rooien... ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) In de werkverschaffing werden ook werklozen aan het werk gezet die nooit echt met hun handen hadden gewerkt, ambtenaren of kantoormensen of zo. Natuurlijk liepen die in het begin blaren op, lijkt me logisch...Dus was er bloed....dat ze zo moe werden van de hun onbekende arbeid dat ze wel eens stuk zaten, tja dat levert de tranen en zweten doe je vanzelf als je hard moet werken....Nu zijn sommige werklozen nog te lam om in de kassen te gaan werken omdat ze zich er te goed voor voelen, dat vind ik dus belachelijk! |
|
lepeltjes Oudgediende
|
@Lennie: Ben niet vies van zwaar werk hoor maar was eens aan het fietsen langs de kust toen ik een merkwaardige heuvel zag op platland net achter de duinen en fietste erheen en zag een bordje dat deze berg tot stand gekomen was door werkverschaffing en leek me vrij nutteloos.... zeker nadat ikzelf net even gegoogled heb en lees dat de bomen nu hoger zijn dan de berg ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) maar tijdens het googlen zag ik ook dat er aangeplant is.... dat stond niet op het info-bordje aldaar. ![:$](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/oops.gif) |
|
nietmeer
|
Vervolgens gaan klagen dat buitenlanders dat wél doen. |
|