![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
K.. |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.309 OTindex: 94.162
|
L.. |
|
Loek
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/8810.jpg) WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
M.. |
|
nietmeer
|
Stop.
|
|
nietmeer
|
N..
|
|
nietmeer
|
Er zijn wel eens mensen gebant voor dit soort spampraktijken ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) . |
|
nietmeer
|
Ik heb een 3,7 voor die Frans toets. Ohwell. Ik krijg een 10 voor die woordjes so. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Ik ben nu bezig met deze vragen te beantwoorden:
4a: Omschrijf de distinctietheorie van Bourdieu.
b: Peterson en collega’s introduceren de begrippen culturele univoren en omnivoren. Leg uit wat deze begrippen betekenen. Welke twee aanpassingen met betrekking tot de theorie van Bourdieu stellen Peterson en collega’s voor?
c: Welke vier andere punten van kritiek op de distinctietheorie van Bourdieu noemt Alexander (pp. 232-241)? |
|
nietmeer
|
uni is één en omni zijn meerdere. Erm, een werk waarin meerdere culturen van volkeren in te zien is? Ik kan je wel uitleggen hoe mijn regenboogmachine werkt. ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Dat is fout ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) . Ja, vertel ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) . |
|
nietmeer
|
Nou, het is langwerpig met drie hoeken. Je zorgt ervoor dat hij energie binnen krijgt van bijvoorbeeld de zon. Met die energie trekt hij het licht uitelkaar en net magie geeft hij het kleur. |
|
nietmeer
|
Zozo, dat klinkt bijzonder. Ga er patent op aanvragen ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) . |
|
nietmeer
|
Het is gewoon een prisma. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Ik ben er, en gelijk naar het avondeten toe ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Dus eigenlijk ben ik er niet ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Eetsmakelijk ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Goedenavond allemaal ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) Iedereen een leuke dag gehad? ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Nee. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Waarom dan niet? ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
nietmeer
|
Ik zit elke dag zo'n acht uur op school, om vervolgens minimaal twee uur thuis verder te gaan met school. Heb een 3,7 gehaald voor mijn Frans grammatica toets, terwijl ik de hele week heb zitten leren. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Ohw das balen ![:(](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/sad.gif) Gelukkig is school niet voor eeuwig... |
|
nietmeer
|
Als ik orthopedisch chirurg wil worden, studeer ik tot en met mijn dertigste jaar. |
|
nietmeer
|
|
|
Roxichu Erelid
|
Alev: ....A-...Alsnog niet voor eeuwig? ~probeert positief te blijven~.... |
|
nietmeer
|
Wel mijn hele jeugdige leven, want als je dertig jaar bent ben je oud. |
|
nietmeer
|
|
|
Roxichu Erelid
|
Dat zou ik niet te hard roepen hier als ik jou was ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) |
|