![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
Ik wil al heel mijn leven een hond. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Mijn eerste adopteer ik uit een asiel, dan neem ik een pup uit een asiel en misschien een tjecho-slowaakse wolfshond. |
|
nietmeer
|
Alev: Heb je al eerder een hond gehad? Zo nee, dan is deze prachtige hond niet geschikt vrees ik. Is beter voor jou én de hond om wellicht een wat gemakkelijker hond te nemen.. |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: Dat heb ik zelf ook wel bedacht, daarom wil ik eerst honden uit het asiel nemen. |
|
nietmeer
|
Een hond is wel leuk, alleen niet handig als je aan het werken bent ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) Maar je mag de mijne wel lenen hoor ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) Ik ga even eten ben zo terug Laatste edit 06-10-2013 11:38 |
|
nietmeer
|
"Vervellen is een kwetsbaar moment voor een slang. Dan heeft hij slecht zicht, want zijn ogen vervellen ook." Woah. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Delenn
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/13608.jpg) WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
middag ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
|
|
Delenn
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/13608.jpg) WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ben op huizenjacht ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Dit is een goede tijd voor een huis ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
Voor mij? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
nietmeer
|
Quote Alev: SamuiAxe: Dat heb ik zelf ook wel bedacht, daarom wil ik eerst honden uit het asiel nemen. Strak plan! ![ok](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/thumbsup.gif) |
|
Delenn
Oudgediende
@Sto: als starter wel ja ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Alev: nee ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) zie blog, daar staat het uitgelegd ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) wel stressig hoor, als je zó snel een huis nodig hebt. Ben druk bezig m'n smaak te ontdekken ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) zowel in huizen als in meubels |
|
botte bijl Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10088.jpg) WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
@Delenn: begin met niet te veel, niet te uitgesproken meubels. die kun je later overal nog mee combineren.... datzelfde geldt voor wit serviesgoed en zo Laatste edit 06-10-2013 12:41 |
|
nietmeer
|
Hey @Delenn![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Je gaat eindelijk je vleugels uitslaan en op jezelf wonen? Moet het een koop huis of een huur woning zijn? Laatste edit 06-10-2013 12:41 |
|
nietmeer
|
Pfft, wie heeft er meubels nodig? Bij "Mijn huis is het mooist" had een mevrouw twee houten pallets op de grond gelegd en daar een matras op. Bed! ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Ikea heeft trouwens erg goedkoop bestek etc. Borden waren 50ct per stuk en een paar euro voor zes messen. |
|
nietmeer
|
Alev: Een bed hoeft ook niet duur te zijn en pallets zijn heel stevig ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Bij de kringloop winkel kun je een goedkoop onder stel halen, alleen de matrassen zou ik wel nieuw kopen. Je weet nooit wat daar allemaal op gebeurd is ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
botte bijl Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10088.jpg) WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
Taz: vertel (die matrassen bedoel ik) ![(6)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/twisted.gif) |
|
nietmeer
|
botte bijl: Ik zeg niks ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
botte bijl Oudgediende
|
Taz: maar de manier waarop je niks zegt.... |
|
nietmeer
|
Straks naar Den Haag om een fiets te kopen en dan meteen ingrediënten kopen voor een brownietaart. ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
Delenn
Oudgediende
botte bijl: ja weet ik ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) komt goed ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Taz: jep ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) koop Alev: heb bij de ikea m'n bestek al ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) 6 lepels+6 vorken+6 messen + 6 kleine lepels voor tien euries ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
botte bijl: spreekt boekdelen zeker ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) @Delenn: Ik had het ondertussen gelezen op je blog ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Alev: en daarna vanuit Den Haag terug fietsen naar huis? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
nietmeer
|
Quote Alev: "Vervellen is een kwetsbaar moment voor een slang. Dan heeft hij slecht zicht, want zijn ogen vervellen ook." Woah. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Oo lijkt me best wel pijnlijk ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Maar slangen hadden zoiezo al slecht zicht toch? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) |
|
nietmeer
|
Slangen hebben infrarood zicht. |
|