![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
nosphoenix: Als een Grammar Nazi is die post dus onmogelijke te lezen zonder zelfmoordneigingen te krijgen xDD |
|
nietmeer
|
Mijn vorige Engels docente wzei dat ze nog een kind wou en ik zei "Maar ze is al dertig." Ze vindt mij niet lief. |
|
nietmeer
|
sprign lekur fan un bruch av o/ |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Ja maar voor een kind krijgen IS 30 ook oud... Dus ze moet niet zeuren... nosphoenix: NOOOOOOOOOOOOOOOOO D8 |
|
nietmeer
|
Quote Alev: Wel mijn hele jeugdige leven, want als je dertig jaar bent ben je oud. Bedankt voor de waarschuwing ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) |
|
nietmeer
|
Toen ik geboren werd waren mijn ouders 37 |
|
nietmeer
|
Mijn moeder was 19 toen ze mij kreeg, en mijn vader was 26 Voor een vrouw is op je 30e kinderen krijgen oud, maar voor een man maakt dat niks uit. Die blijft zijn leven lang vruchtbaar, tenzij die de boel in een knoop legt of er wat leidingen laat doorknippen ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
nietmeer
|
Ook mannen raken onvruchtbaar. Tenminste: Het kwaliteit van de zaadcellen zijn zo slecht dat er geen bevruchting plaats vindt. |
|
Roxichu Erelid
|
Mijn moeder was 26 toen ze mij kreeg. Taz: Hij blijft misschien wel zijn leven lang vruchtbaar, maar hij gaat op een gegeven moment niet meer omhoog zonder hulp hoor ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) |
|
nietmeer
|
Mijn moeder is oud. |
|
nietmeer
|
|
|
Roxichu Erelid
|
Taz: ....WAAROM!? Nu kan ik absoluut niet meer slapen vanavond. Gadverdamme Taz! ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) ...UHWFdjgdkfshgfjdkg. Bah. |
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: oud is relatief maar dat je moeder dement is blijkt wel uit je blogs ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
@Roxichu: ik zou er ook niet aan moeten denken dat zo iemand je moet gaan helpen, maar het plaatje was nu wel heel toepasselijk ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: Ze is nogal vreemd en vergeet bijna alles. |
|
Loek
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/8810.jpg) WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
Alev: korsakov ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) goede dag allen die hier rondhangen ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
Chaboraski |
|
Loek
Oudgediende
|
Alev: que? |
|
nietmeer
|
Een Russische kinderserie. |
|
Loek
Oudgediende
|
okee, leuk? |
|
nietmeer
|
Soms ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Nachtgold zit netjes voor de deur te wachten. Hij wilt niet in de kooi zitten. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Wie wilt er nou wel opgesloten zijn? ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
nietmeer
|
Dan gaat-i er maar naast zitten. |
|
nietmeer
|
Ze hebben wel het etensbakje gevonden, dus dat is mooi. Jeagermeister zit liever in de kooi dan erbuiten. |
|