![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: link ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) Kijk en dat heb jij weer ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) er zijn maar weinig mensen op deze aardkluit die kunnen zeggen dat er een zwaluw op hun hand geland is. Laatste edit 01-10-2013 23:50 |
|
nietmeer
|
Er is nog zoveel te beleven in eigen land, dus waarom op vakantie naar het buitenland? ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) Dat vind ik ook een van de mooiere dingen als ik op de brommer een end ga touren ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) je ziet veel meer dan dat je in de auto op de snelweg zit ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Waar is @Roxichu heen eigenlijk? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) |
|
nietmeer
|
Dacht daar precies aan... Derrr took errr jewbs |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: Ik heb wel eens een zwaluw op mijn voorhoofd gehad, maar dat bleek om de pleister te gaan klik hier |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Alev: met die tekst heb ik het filmpje gevonden ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Taz: klopt zeker als je binnendoornweggetjes neemt is Nederland best mooi |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: binnendoorn? ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Lijkt mij nogal pijnlijk, maar ik begrijp wat je bedoelt ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) |
|
lepeltjes Oudgediende
|
![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) en dat na zo een pleiter op je voorhoofd ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: Die is er ondertussen wel af hoor ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) Weet niet eens meer wat ik had gedaan waardoor ik hem kreeg ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
WMR-kok
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10099.jpg) WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Goedenavond allemaal ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) zelfs in je eigen plaats kan je een mooie route volgen. Laatste edit 02-10-2013 01:21 |
|
nietmeer
|
Kijk daar zat ik op te wachten op de goedenavond ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Hoe gaat het met jou dan? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
WMR-kok
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10099.jpg) WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
begin honger te krijgen taz
maar de kipfilet is nog niet helemaal ontdooid
Laatste edit 02-10-2013 01:24 |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: ik heb een reactie geplaatst onder je blog ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Heb jij nog een lekker recept voor boerenkool? ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
WMR-kok
Oudgediende
helaas taz, geen boerenkool tot nu toe op site. van de week komt er nog een vernieuwd recept erbij ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) foto's zijn ook wat groter geworden. ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) Dadelijk weer even snel gaan oogsten ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) En dat is ook weer gebeurd Laatste edit 02-10-2013 01:48 |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: jammer, ik dacht dan ga ik es wat anders proberen dan alleen de stampot boerenkool. Al schijnt het in een salade (nadat je het heel kort hebt gekookt) ook best lekker te zijn met scrumbled egg erdoor ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Ik ga slapen, moet morgen weer vroeg op. Welterusten kokkie ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) *boink* |
|
WMR-kok
Oudgediende
welterusten taz |
|
nietmeer
|
En na 3 kwartier voeg ik maar eens daad bij woord ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
|
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Taz: Ik was slapen, was nogal moe ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Goedemorgen ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
Taz: Goedemorgen? Hoezo goedemorgen? Het is hier vijf uur later, bij mij is het al lang en breed middag ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Oh, en ik was op om 03:00 uur mijn tijd, dus voor jullie gisteravond 22:00 uur.. Hoezo 'Sleepy heads'? ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
@Roxichu: ja dat dacht ik al je was ineens weg gisteravond ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Ik ga mijn aankleden, eten en naar het werk ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) Laat je niet gek maken door iedereen ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) Doei ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
Loek
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/8810.jpg) WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
goede morgen ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Taz: Ik was al gek, dus dat komt wel goed ![:p](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/tongue.gif) ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) Goede morgen |
|
Loek
Oudgediende
|
hoe issie deze ochtend ? |
|
nietmeer
|
Frans grammatica toets. Ik had geleerd, goed geleerd. De toets ging niet zo geweldig.. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Loek
Oudgediende
|
Alev: ach je je kan niet alles hebben ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) waarschijnlijk heb je ook meer aan turks dan aan frans ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|