hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-11 08:00 - 75421 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek

1 2 3 4 .... 59 60 61 [62] 63 64 65 152 153 154 155

Discussie over Geert

09-12-09 20:06:21
Invisible
Oudgediende

WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Oh, was het bedoeld als humor? Had ik even gemist.

Je hebt wel gelijk dat e.e.a. ook gevolg is van het feit dat alles al gezegd is zo onderhand.

Dus wachten we op het volgend incident, het volgende nieuwsitem of wat dan ook om alles nog eens in de herhaling te gooien.

Brede school is overigens een aardig onderwerp voor een apart topic..

10-12-09 09:48:26
wino
Senior lid

WMRindex: 438
OTindex: 274
Wnplts: Grolle!!
S
@Invisible: Yep wachten op een nieuwe, nu al legendarische, uitspraak van Geertje, waarmee hij zijn kwaliteiten weer laat zien 8-)

Wat zou het deze keer worden? Belasting op het uitspreken van een koran tekst :P Of tolheffen op het communiceren met Allah (50c/m) _O-

(PS: Idd ik heb geen argumenten meer :()

10-12-09 10:49:01
nietmeer
@wino:
Yup of welke straat terroristen mogen er nu weer mee op vakantie, wat voor subsidie komt er nu weer voor illegalen bij, en welke feestdag zullen we is ombouwen zodat hij een islamitisch tintje krijgt, en welke school zullen we nu platgooien om een moskee of kerk neer te zetten..

10-12-09 10:54:54
Kpuc
Oudgediende

WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Je weet ook dat dat reisje naar NY is afgeblazen?? En heel terecht dus waarom blijven doorzeuren hierover? En als je iets dieper je in dat NY-reisje had verdiept dan had je kunnen lezen dat dat een gemengd stel jongeren was wie goed bezig waren, meep _O-

10-12-09 11:45:41
nietmeer
Yup dat wist ik, wist je ook dat het tripje naar costa rica niet is afgeblazen? En het voorstel alleen al is te gek voor woorden. Het voorstel is door iemand van PVDA afgeblazen, NADAT Geert Wilders er vragen over had gesteld ;) toucheee !

10-12-09 11:46:30
nietmeer
En jullie zeuren ook over "kopvoddentax", maar dat is ook afgeblazen of niet soms?

10-12-09 11:49:30
Kpuc
Oudgediende

S
Ik mag aannemen dat ook voor het gejank van Geert men al zo wijs was om dit plan een nee te geven.

Voor kopvoddentax zal vast wel weer een andere belediging komen, en neemt meneer zijn woorden ooit terug? Neen, want meneer vindt dat hij gelijk heeft en dit soort stomme uitspraken ongestraft mag doen vanwege het recht op vrije meningsuiting. Nahh, moet je horen hoe m tekeer gaat als hij knettergek wordt genoemd of een verbitterd jankjong wat geen opvoeding heeft aangenomen, genoten denk ik wel, maar er ooit iets mee hebben gedaan? Lijkt me niet als je zo dat vuil hoort wat er af en toe uit zijn muil komt 8O

En waar vind ik meer over die trip naar Costa Rica?

10-12-09 11:52:22
wino
Senior lid

S
rickhoogenband: Maar als aan Wilders lag komt die er als nog. :P

10-12-09 11:56:29
Kpuc
Oudgediende

S
Als je eigen broer je al uitkotst en je zussen je ook niet kunnen peilen, waar zou dan de fout liggen?

10-12-09 11:58:26
nietmeer
Meh hij heeft juist wel opvoeding gehad.. en

"Voor kopvoddentax zal vast wel weer een andere belediging komen"

Voor het niet op vakantie gaan, vinden de linkse vrienden vast wel weer iets anders leuks om te gaan doen ;) zullen we niet een ja nee discussie gaan voeren? :P

-----------------------------------------------------
Lastige Marokkaanse jongeren in Tegelen zijn samen met de wijkagent en de jeugdagent in een busje naar de Spaanse Costa Brava geweest, meldt het Limburgs Dagblad.

Wij waren daar niet als agent, maar als mens. Je leert elkaar op een ander niveau kennen. Het heeft geweldig gewerkt, zegt jeugdagent Hendriks.

Sinds de reis schijnt het met de overlast in de buurt gedaan te zijn. Politieauto’s worden niet meer vernield.

Partijen willen uitleg over politiereisje Marokkanen

De Tweede Kamerfracties van de VVD en PVV willen uitleg over een reis naar Spanje die enkele Marokkaanse probleemjongeren uit Tegelen samen met politieagenten hebben gemaakt.

Naar aanleiding van berichtgeving in deze krant waarin de reis genoemd werd, hebben de partijen Kamervragen gesteld aan minister Eberhard van der Laan (Wonen, Wijken en Integratie). Volgens de politie was de reis succesvol, omdat de jongeren hierdoor een persoonlijke band met agenten kregen en sindsdien niet meer voor overlast zorgen. De VVD en PVV willen nu weten of belastinggeld gebruikt is voor het tripje naar de Costa Brava.
-----------------------------------------------------

"Sinds de reis schijnt het met de overlast in de buurt gedaan te zijn. Politieauto’s worden niet meer vernield."

WHAHAHA zeg die zin 5 keer, en dan besef je dat het totale gekte is.

10-12-09 12:06:44
Kpuc
Oudgediende

S
Edit, aanvulling onderaan. Tja, daar ben jij natuurlijk altijd bij als er iets wordt uitgevreten of juist niet. Ik denk dat die agenten zelf hun pappenheimers wel kennen en dat je agitatie tegenover zulke reisjes niet op kennis maar op de onderbuik is gestoeld. Enne, stop toch eens met je linkse vrienden, er zijn er genoeg op rechts wie Wilders en consorten ook niet echt als maatjes zien.

Vertel mij trouwens eens hoe t kan dat meneer Wilders zijn liefje nog steeds haar Hongaars paspoort heeft? Bovenop haar Nederlandse pas?

10-12-09 12:10:22
Kpuc
Oudgediende

S
Enne, Costa Rica of de Costa Brava, dat scheelt nogal een paar knaken 8O

10-12-09 12:12:28
timwijn
Erelid

WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
Ik reageer even op dit voorbeeld:

Er zijn bepaalde subsidies beschikbaar voor bepaalde problemen in de Nederlandse samenleving. Daar worden mensen op gezet die daar voor gestudeerd hebben. Op basis van het geld dat ze krijgen worden prioriteiten gesteld en keuzes gemaakt.

De overheid beslist voor een bepaalde periode wie hoeveel geld krijgt. Na afgesproken termijnen krijgen de verantwoordelijke politici teruggekoppeld wat de effecten zijn op korte en lange termijn. Er zijn mensen aangesteld om in de gaten te houden dat het geld juist gebruikt wordt, daar is een hele regelgeving voor.

Wat die geblondeerde schreeuwlelijkerd doet is zich overal mee bemoeien, zonder enig verstand te hebben van wat er gebeurt. Gelijk duikt iedereen er bovenop met een eigen mening.
De mensen die op deze projecten staan hebben daarvoor gestudeerd en krijgen die verantwoordelijkheden niet voor niets. Al gingen ze een jaar naar Hawaii, zal mij een zorg zijn. Waarom moet iedereen zich constant bemoeien met zaken waar ze geen verstand van hebben en er een mening over geven. Daar word ik kotsmisselijk van. Je hoort de klok, maar hebt geen idee van de klepel.

Dit is Wilders manier van politiek voeren, en ook weer hieruit blijkt dat hij er absoluut ongeschikt voor is.
Een beetje stimuleren dat mensen lopen zeiken op dingen waar ze geen verstand van hebben en onrust kweken op punten waar mensen zich gewoon vanaf moeten houden.

----
en nog even heel kort op de reactie van Invis. Die zwart-witte reactie over de naam van PVV viel mij zwaar tegen :nee

10-12-09 12:15:54
Kpuc
Oudgediende

S
Om nog maar iets te torpederen, lees dit eens door ;)

10-12-09 12:22:38
timwijn
Erelid

WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
Kpuc: de cijfers liegen er niet om :P
Maar, het is natuurlijk wel het NRC, een liberaal krantje :P

10-12-09 12:25:23
Kpuc
Oudgediende

S
Liberaal, de VVD is dat toch ook? Vandaar dat die schreeuwerd er is weggegaan, te links natuurlijk 8O

10-12-09 12:35:05
wino
Senior lid

S
Kpuc: Het is zoooo leuk he hoe onderzoekers hun eigen resultaten kunnen beinvloeden. Wat is allochtoon en wat is autochtoon. De 1 pakt etische achtergrond en de ander pakt nationaliteit. (Ja daar zit een verschil in ;)) Bovendien lijkt 63% veel maar dat is altijd nog relatief minder. :P Onderzoekers bepalen de uitkomsten van hun eigen onderzoeken en verslaggevers geven altijd hun eigen wending aan een verhaal. Ik ben al een lange tijd geleden opgehouden met de "onderzoeken" letterlijk te geloven. (beer)

10-12-09 13:16:32
pietjevlip
Oudgediende

WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
@wino: en dan is de 63% ook nog eens "aangehouden verdachten"... tja, dat zijn dus allemaal nog onschuldigen... het enige percentage in het artikel is volledig oninteressant :|

Geweld onder allochtonen...

Je zou bijna zeggen dat ze ingeburgerd zijn :ja

10-12-09 13:19:22
Kpuc
Oudgediende

S
Wino, zolang madame Wilders haar Hongaarse paspoort behoudt en haar Nederlandse ook mag houden is iedereen met een dubbel paspoort in dit land een Nederlander ;)

10-12-09 13:24:04
wino
Senior lid

S
Kpuc: Tja dan kom op de discussie: Wanneer ben je een Nederlander :P De linkse onderzoekers zullen wel iedereen met Nederlands paspoort noemen en de rechtse iedereen waarvan de familie minimaal 10 generaties in Nederland woont :P

10-12-09 13:24:46
Kpuc
Oudgediende

S
Zodra je hier in Nederland bent geboren, of genaturaliseerd, dan ben je Nederlander, zo simpel ligt het.

10-12-09 13:25:22
nietmeer
Quote Kpuc:
Als je eigen broer je al uitkotst en je zussen je ook niet kunnen peilen, waar zou dan de fout liggen?

Leugen.

Ik doe hier niet meer aan mee, dit is een Wilders haat forum geworden.

10-12-09 13:26:54
Kpuc
Oudgediende

S
Rick, hoezo ineens een leugen?? De feiten liggen er, Paul kotst m echt uit en zijn zussen snappen de beste man niet meer, waar is de leugen? De leugen ligt in Geert zelf, vrouwtjelief een dubbele nationaliteit maar anderen met een dubbel paspoort moeten zich zorgen maken.

10-12-09 13:30:57
wino
Senior lid

S
Kpuc: Daar zijn de meningen over verdeeld :P klik hier (en niet weer zeggen, Wiki is geen bron :P)

rickhoogenband: Niet iedereen rick ;), Ik vind het goed dat Wilders de mening van veel Nederlanders hard op durft te zeggen, maar ik deel de mening gewoon niet. Ben mischien niet voor wilders maar haat hem iig niet.

Kpuc: Want vind de vrouw van Wilders er eigenlijk van, zou zei ook tegen een dubbel paspoort zijn? :P

10-12-09 13:31:59
Ganja
Senior lid

WMRindex: 177
OTindex: 334
Wnplts: Tillburg
Geert heeft haat aan de islam omdat hij zelf jood is. Hij verft ze haren blond.
dus daar komt alle haat vandaan.

(btw als dit al gepost is verwijder me post maar ik was te lui om alles door te lezen :P)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 59 60 61 [62] 63 64 65 152 153 154 155

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven