De flauwste mop ooit |
Luuc Senior lid WMRindex: 151 OTindex: 160 Wnplts: oldenzaal
|
Hoe kun je zien dat het met de economie beter gaat dan met je relatie??
De economie zuigt harder |
|
De Paus Oudgediende
WMRindex: 13.811 OTindex: 19.890 S |
Een hoogleraar economie vraagt aan zijn studenten: Wat is het verschil tussen een recessie, een depressie en een crisis? Een student antwoordt dan: Bij een recessie raakt je buurman zijn baan kwijt, bij een depressie wordt ook je andere buurman werkeloos en als het crisis is, wordt je ook zelf op de keien gezet. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Klein meisje: Mama, wat bedoelen ze met "de man van het tweede verhaal"? Moeder: Jouw vader bijvoorbeeld. Als ik zijn eerste uitvlucht niet geloof, heeft hij altijd een tweede klaar.
|
|
Deniz Erelid
WMRindex: 2.086 OTindex: 242
|
Moos wil de straat oversteken, maar hij let niet op. Er komt net een grote groep Hells Angels aanrijden. Sam wil zijn vriend waarschuwen en roept keihard: “HO, MOOS!” |
|
ledi Oudgediende
Een blondje werkt als serveerster. Op een dag verliest ze door een ongelukje een vinger. Waarom werd ze een week later ontslagen ? Ze kon niet meer tot 10 tellen
|
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
De ene blondine zegt tegen de andere : "Dit jaar valt kerstmis op een vrijdag" de andere zegt "Oh! Hopelijk niet op den 13e!!" |
|
|
Twee boeren zijn tegen elkaar aan het opscheppen. zegt de ene boer tegen de andere boer: Als ik met mijn tractor om mijn akker heen moet rijden dan ben ik twee dagen aan het rijden. Zegt de andere boer: Ja zo’n tractor heb ik ook gehad. |
|
ledi Oudgediende
"Weet jij, Pietje, waarom de paus niet gecremeerd wil worden?" "Nee, Pa, waarom wil hij dat niet?" "Omdat hij nog niet dood is."
|
|
De Paus Oudgediende
WMRindex: 13.811 OTindex: 19.890 S |
Hmm, ik heb ook wel wat anders gehoord. Er zijn mensen die beweren dat het helemaal niet nodig is om een Paus te cremeren omdat wij Pausen toch wel allemaal in de hel komen. |
|
Deniz Erelid
WMRindex: 2.086 OTindex: 242
|
De Paus:
Nee hoor pausen komen niet in de hel die bestaat immers niet. |
|
ledi Oudgediende
Sam komt Moos tegen. Zegt Sam tegen Moos: 'Hé Moos, wat zie jij er slecht uit.' Zegt Moos: 'Ja vind je het gek. Werk in de haven, sjouwen, om vijf uur beginnen, om drie uur weer thuis...' Vraagt Sam: 'Goh Moos, hoe lang doe je dat al?' Zegt Moos: 'Ik moet maandag beginnen.'
|
|
ledi Oudgediende
Een journalist vraagt de Paus hoeveel mensen er werken op het Vaticaan. Antwoord van de Paus: de helft.
|
|
ledi Oudgediende
Een kersverse dominee, net beroepen, houdt een preek die zo goed is dat de kerk de week erop tjokvol is; de mensen hebben opgeschept over hun goede dominee. Tot hun verbazing houdt hij precies dezelfde preek. Nou ja, zal wel voor al die nieuwkomers bedoeld zijn, denken ze. Maar de week erop houdt hij weer precies hetzelfde verhaal, en dan gaat de kerkenraad eens informeren waarom hij dat doet. Antwoord: "Ik zal deze preek net zo lang houden tot jullie hem in praktijk brengen."
|
|
ledi Oudgediende
Een knappe vrouw, die bekend is om haar rekenknobbel, zegt tegen haar advocaat: - De scheiding heeft me al meer gekost dan ons huwelijk. - Kom, kom, mevrouw, antwoordt de advocaat, u zult er ook langer plezier aan hebben.
|
|
|
De meester vraagt in de klas: Wie weet hoe mensen in de hemel komen? Jantje steekt zijn vinger op en zegt: Daar worden ze heen getrokken, meneer. Hoe weet jij dat dan? Zegt jantje: Nou, gisteravond werd ik wakker want ik hoorde mijn ouders roepen. Toen ik om het hoekje keek lag mijn moeder op bed met haar benen de lucht in en ze riep: oh God ik kom! Het was maar goed dat mijn vader erop lag anders was ze weggetrokken. |
|
ledi Oudgediende
Wat zijn de 2 manieren hoe een dom blondje een vlieg vangt? - ze jaagt hem onder de kast en zaagt dan de pootjes eronder weg. - ze jaagt hem de zolder op, en haalt dan stiekem de trap weg.
|
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
het is rood en vliegt door de lucht
een vliegtuig met een bloedneus
^ in't wit |
|
ledi Oudgediende
|
|
ledi Oudgediende
Een inbreker is helemaal van streek, wanneer hij erin slaagt om de brandkast in het belastingkantoor open te breken, maar vaststelt dat deze helemaal leeg is. Hij legt er een briefje in met daarop de volgende tekst: 'Collega's, waar hebt u uw buit verstopt?'
|
|
ledi Oudgediende
Een vader gaat met zijn zoontje van 5 jaar naar een boomgaard om het diverse fruit te leren kennen. Kijk, zegt de vader, dit is nu een appelboom nl. een cox. En dit is een perelaar, een conférence. En dit zijn blauwe pruimen. En dit... Maar pappa, repliceert het zoontje, gij zegt blauwe pruimen, maar ze zijn toch rood ? Jamaar, zegt de vader, dat komt omdat ze nog groen zijn hé manneke !
|
|
Frostbite Erelid
|
@ledi: >.> Ken je die mop van die éne automobilist? Ik ook niet, dus waarom vraag ik dit eigenlijk? |
|
ledi Oudgediende
|
|
ledi Oudgediende
"Dag politieman", zegt de kleine Jan. "Hebt u geen vader gezien zonder kind? Dat kind ben ik."
|
|
Frostbite Erelid
|
@ledi: Nou dat zeker! Maar hé, altijd beter dan warm. Van de kou kun je ontkomen, van de warmte niet ---------------------------------- Het is geel en rolt over de weg Een Citroentje |
|
Pietje Prcies Senior lid
WMRindex: 604 OTindex: 525
|
Quote @ledi: Een journalist vraagt de Paus hoeveel mensen er werken op het Vaticaan. Antwoord van de Paus: de helft. Da's nog net iets meer dan op het gemeentehuis.... |
|