Discussie over Geert |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik wil wel waarschuwen dat als jullie niet normaal tegen elkaar kunnen doen ik heel dit topic verwijder. Ik heb hem weer geopend in de hoop dat de discussie zich respectvol kan voortzetten. |
|
wino Senior lid WMRindex: 438 OTindex: 274 Wnplts: Grolle!! S |
Wat maakt het ingodsnaam uit of iemand een joint heeft gerookt. (of nog steeds doet) Als het bekend wordt dat Balkenende elk weekend stoned is zou ik dat nog niet erg vinden |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Luna: ik deed toch normaal |
|
Luna Moderator
Dionos, ik bedoel jou ook niet,hoor Maar gewoon in het algemeen voor degenen die hieraan gaan deelnemen. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik moei me hier niet meer, en dan kan Rick gaan zagen van zie je wel, weglopen omdat m zijn gelijk niet kreeg, tadaa, denk gerust zo, het zal mij een rotzorg zijn, ik weet waar ik voor sta en dat is duizendmaal menselijker dan een idioot wie wenst dat ouders van criminele allochtonen het land uitgezet moeten worden, ugh! |
|
Roclan Senior lid WMRindex: 470 OTindex: 104 Wnplts: Hilversum S |
Quote wino: Btw mag hopen dat je na het roken niet ging rijden hihihi |
|
nietmeer
|
Waarom Kpuc, Waarom haal je mij er nou toch weer bij?heb ik OOIT een reactie geplaatst dat ouders ook weg moesten? |
|
Kpuc Oudgediende
Je staat voor de PVV Rick, en de PVV staat voor dat idee, dus? |
|
Luna Moderator
Rick en Kpuc, jullie vallen elkaar nu constant persoonlijk aan en zou zonde zijn als anderen daar dupe van worden. Regel het via de mail met elkaar en blijf hier ontopic |
|
Kpuc Oudgediende
Tja, je hebt gelijk en ik kap ook hier, laat dit land maar naar de klote gaan met Geertje aan het stuur. |
|
Luna Moderator
Als het slecht gaat zoeken mensen altijd iemand om de schuld te geven en meestal moeten de buitenlanders het ontgelden dan. Jaloezie op allochtonen die wel succesvol zijn op werk of studie... Nederland is nou eenmaal mulitcultureel, daar kan je echt niks meer aan doen. Beter is om te zorgen dat het niet verloedert. |
|
@Luna: Idd, ik zou het jammer vinden als deze discussie gesloten moest worden @Kpuc: Ik vind het jammer dat je zo'n instelling hebt. Maar ik neem aan dat je wel gewoon naar de stem bus gaat en je stem uitbrengt. Dus dan heb je toch nog een beetje hoop voor Nederland ps: Volgens mij zei je 20 posts terug trouwens ook al dat je niet zou posten |
|
Kpuc Oudgediende
Wino, 24 reacties geleden zo ongeveer. En ik meen het echt, laat dit land maar naar de haaien gaan, het zij zo. |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote Kpuc: Wino, 24 reacties geleden zo ongeveer. En ik meen het echt, laat dit land maar naar de haaien gaan, het zij zo. Misschien leert iemand er dan wat van.. |
|
Luna Moderator
We hebben niks geleerd van alle oorlogen tot nu toe en we zullen er nooit iets van leren ook. Of we leren er wel wat van, maar doen daar verder niks mee. |
|
timwijn Erelid
WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
Ik ben niet bang voor allochtonen Ik ben niet bang voor moslims Ik ben niet bang voor Wilders Ik kijk om mij heen, zie en benoem: Mogelijkheden, geen problemen Oplossingen, geen gevaren Samenwerken, niet tegenwerken Ik ben een realist, een optimist Ik ben voor leven, niet voor anti-leven Ik stem geen PVV, want ik ben VOOR vrijheid |
|
nietmeer
|
Ik stem PVV want daar red je Nederland mee.. En ja hij heeft debiele dingen erbij, maar deze partij spreekt mij gewoon het meeste aan. |
|
Luna Moderator
Wat versta je onder Nederland,Rick? |
|
|
|
timwijn Erelid
en wat spreekt jou aan?
Behalve het uit de EU stappen, Behalve internationale verdragen opzeggen, Behalve internationale banden breken, Behalve ontwikkelingswerk stoppen, Behalve discriminatieverbod afschaffen? |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
timwijn: respect |
|
timwijn Erelid
offtopic: Huh, ik zag eerst Delenn's reactie, toen de mijne eronder.. druk ik op UPDATE, wisselen ze om |
|
nietmeer
|
ja hallo dat is een uitdrukking Luna.. stel me even een vraag waar wel een logies antwoord op te geven is. |
|
Luna Moderator
Wat versta je onder Nederland en Nederlanders. Wie zouden er het land uit moeten dan Wat wil jij dat er veranderd in Nederland? |
|
timwijn Erelid
@Luna: Iedereen met dubbel paspoort die het niet wil inleveren. Iedereen vluchteling/immigrant die 1 zwaardere cirminele of 3 gemiddelde overtredingen begaat. Iedere Imam die iets verkeerds zegt. |
|