Discussie over Geert | |
17-02-11 12:12:35 | Invisible Oudgediende WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186 |
Als je de bronnen erbij pakt zoals in dat artikel is gedaan was het wel iets meer dan enkel in de huishouding komen, dus als er al sprake is van domme dingen nablaten . . . . Koran ken ik niet. Bijbel letterlijk: kan niet, zie Genesis 6 . Wat betreft kiezersbedrog: doen alle partijen alleen PVV wordt het aangerekend omdat iedere strohalm om de partij te bestrijden zodat je niet over de problemen hoeft na te denken wordt aangegrepen. Filmpjes: zielig. Als rechts dit zou doen met alles wat bij links verkeerd is was de wereld te klein, maar zelf mogen ze zich tot ieder dieptepunt verlagen want moreel hoogstaander nietwaar? Ik ben het net als velen op vele punten niet eens met PVV, maar gawel op ze stemmen vanwege de walgelijke manier waarop links steeds weer aantoont de problemen niet te willen zien laat staan aan te pakken. | |
17-02-11 12:18:35 | Kpuc Oudgediende WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Lees je dan nog eens goed in zou ik zeggen, en vergeet niet dat wat er in die boeken staat uit de duimen van mensen komen en dat latere mensen die teksten totaal verkeerd hebben uitgelegd en dat zieke geesten zich daarmee dachten te kunnen verschonen, gebeurt trouwens ook in het Roomse geloof, al eeuwen lang, maar dat is natuurlijk niet belangrijk, of toch wel? Je bent Fitna en dat andere filmpje van Geert vergeten? Edit: Kiezersbedrog, tja, dat doen ze allemaal? Mwah, in elk geval niet via de zwakste mensen voor wat dit betreft. Edit 2: De Tovenaar spreekt | |
17-02-11 21:44:44 | Invisible Oudgediende WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186 |
Ik verwacht dat Bolkestein gelijk heeft. Dat kan door moord, zoals bij Fortuin, maar waarschijnlijker is dat hij met een paar jaar gewoon overbodig is geworden. Op dit moment is Wilders, is de PVV een noodzaak omdat zij als enige een bepaald soort problemen durven benoemen die de rest angsvallig vermijd uit politieke correctheid, gewone scheiterigheid etc. Hier en daar zie je inmiddels het verstand door breken, het besef dat het zowaar mogelijk is om de problemen te benoemen en krijgt men in de gaten hoeveel Nederlanders dat waarderen. En hoe meer dat gebeurd, hoe minder Wilders nodig is. Maar omdat er nog een flinke groep is die enkel kan demoniseren, schelden en niet veel verder komt dan zandbaknivo, in plaats van met degelijk beleid te komen als alternatief zijn we er nog niet. Maar zelfs ik denk (maar vooral hoop) dat die groep met een jaar of wat het toch ook wel eens in de gaten zal krijgen en dan is het met Wilders gedaan. Figuurlijk dan. | |
17-02-11 22:20:10 | Kpuc Oudgediende WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Wat ik jammer vind is dat je niet ingaat op de duizenden Roomse kinderwippers door de eeuwen heen maar wel miept over een eeuwenoud kloteboek wat vol leugens staat. En over demoniseren, schelden, kattenbakniveau. ach, wat doen Geertje en zijn clan zelf dan????? Lees er de Elsevier, Televaag en de Dagelijkse Standaard maar eens op na, voorbeelden te over, om nog maar niet over domme blogjes a la hetze jegens de linkse kliek te spreken, te dom voor woorden | |
18-02-11 00:42:19 | nietmeer |
Waarom snoert Wilders de critici niet eens de mond? Bijvoorbeeld door zijn partij wat op te schonen dat er niet van die Lucasjes bij zitten bijvoorbeeld. Als ik mocht kiezen tussen een Mocro of een Lucasje in mijn straat zou het een lastige keuze zijn hoor. Wat dacht je anders van duidelijker benadrukken dat hij niets heeft tegen moslims die wel goed geïntegreerd zijn? Hij heeft dat soort dingen wel gezegd, maar dat kwam neer op "Zij hebben niets van me te vrezen". Wel hun overtuigingen en fundamenten gestoord noemen maar ze mogen niet zeuren, want dat het 'is gewoon' gestoord. Zat Christenen die de bijbel niet letter voor letter volgen, maar het is wel een heilig boek voor ze. Volg de bijbel letter voor letter en je mag maar 1 soort stof dragen, mag je vrouw niet aanraken als ze menstrueert en zo nog een stukje door. Al die moslims in Nederland die geen Jihad voeren volgen dus kennelijk ook niet letter voor letter de Koran. Toch is het een belangrijk boek voor ze. Hij beledigt zoveel mensen wat een klein deel van hen flikt. (Maar de criminaliteit is zoveel hoger) Mag je op school een hele klas afkafferen als er 2 rotjochies de toets jatten? Is dat fair? (en nu gaarne zonder de direct wijzende vinger naar links, zij zijn ook geen heiligen, maar de laatste keer dat ik checkte was verplaatsen van bewijslast een drogreden) | |
18-02-11 02:16:43 | heraux Oudgediende WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Alle grondregels hebben een oorsprong - ontdek deze respecteer deze - begrijp deze - vervang de regel maar hou het respect. Geert krijgt te veel aandacht. Er zijn belangrijkere problemen, vooruit kijkend op ons land, de wereld, de economie - het is een tijd van ieder.. niet een selecte groep. Het phenomeen Wilders is te verklaren we hoeven alleen maar 15 jaar terug te kijken naar de staat van de staat de cultuur en de verhoudingen. | |
18-02-11 12:07:21 | Invisible Oudgediende WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186 |
Kpuc: ik praat de RK niet goed, maar volgens mij is dat niet het onderwerp hier. Gisteren het filmpje nog eens gezien op TV en de makers waren uitgenodigd. Wat Wilders doet kan je bepaald bedenkingen jegens hebben en die zijn dan nog terecht ook (zie stuk NG hierboven bijv). Echter de andere kant komt overal mee weg terwijl het nivo toch werkelijk iedere keer dieper wegzakt. Maar zichzelf ondertussen wel moreel veruit superieur vinden... Hoe moet ik dat filmpje noemen? Is dat de morele superioriteit?? Met dit soort films, en met het gewone gescheld, gedemoniseer etc zijn al zijn tegenstanders geen klap beter, ja zelfs minder. Wilders pretendeert in ieder geval niet dat hij moreel superieur is aan de oppositie. Diep triest dat zij die zo moreel hoogstaand denken te zijn zo diep kunnen afzakken. En nog steeds verdommen om eens met normaal beleid te komen en de problemen te erkennen ipv de boodschapper af te maken in de hoop dat dan ook het slechte nieuws weg is. Met als dieptepunt dan ook dat filmpje... Al ben ik bang dat men nog dieper zal zakken, om toch vooral maar niet te hoeven toegeven dat Wilders ook punten heeft. Mooi voorbeeld in deze is de dierenpolitie. Is in het verleden ook wel voorgesteld door anderen, maar nu Wilders het oppert en voor elkaar krijgt wordt het voortdurend afgekraakt en minachtend weggezet met termen als cavia politie etc. Enkel en alleen omdat Wilders ermee komt is het besmet en moet het geminacht worden. En dat moet ons land gaaan leiden? Stelletje kleuters. | |
18-02-11 17:17:34 | Kpuc Oudgediende WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Invisible, waar je mee omgaat wordt je mee besmet zal ik maar zeggen, het enige verschil is dat het gezever van Wilders en kornuiten vanuit de onderbuik komt en dat het gezeur van de makers van die filmpjes gestoeld is op waarheden. Jammer dat je dat nooit zult willen erkennen, en dat je dan daarom maar van de vragen wegduikt, tja, het is menselijk maar niet echt helemaal oké. Overigens ging het even over Aisha en Mohammed, dus het ging wel over verondersteld en bewezen kindermisbruik, beter lezen voortaan Overigens wil men wel met normaal beleid komen, maar gezien het feit dat de arrogantie van Rutte tot grote hoogte is gestegen, zie het wegblijven bij een debat maar wel de SGP en CU aan de kont likt door met een voorstel tot verlaging van de abortusleeftijd te komen, van 24 naar 22 weken, zal men beter met een motie van wantrouwen jegens het complete kabinet kunnen komen. Overigens kwam de PVV met het voorstel om die periode tot 14 weken in te dammen, werkelijk, zijn die lui nu echt zo dom of ligt het aan mij? Ach ja, ik weet in ieder geval wat Nederland niet moet gaan stemmen op 2 maart, geen VVD, CDA, SGP, CU en PVV, alleen dan kunnen we Nederland weer op de rit krijgen. | |
18-02-11 19:26:05 | Invisible Oudgediende WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186 |
Als jij ieder incident meteen voorpagina nieuws en symbool voor de hele partij blijft vinden, terwijl al het schorremorie ter linker zijde, al het gemoord door links door de decennia heen uiteraard de partijen niet aangerekend kan worden etc, is iedere vorm van discussie futiel. Jij hebt het flimpje op je blog zag ik. Maar wel van uit morele verhevenheid verder PVV veroordelen ??? Wie dit filmpje geweldig vind is m.i. veel erger dan Wilders ooit zal zijn. Die geloofd tenminste nog in een ideaal, dat filmpje is enkel een zielige poging iets tegen te houden omdat het je niet zint, maar je niet in staat bent ook maar enig idee te leveren hoe het dan wel zou moeten. En nu kunnen ze weer niet met eigen beleid komen omdat Rutte arrogant is? Jij hebt het wel eens over Calimero . . . . Sinds wanneer bepaald de al dan niet arrogangie van een ander partij of je wel of niet beleid kan formuleren? Het is gewoon een zakdoek om te verbloemen dat ze geen beleid hebben, alleen kunnen huilen en schelden als een kleutertje wiens schepje af gepakt is. Het nivo is in ieder geval niet veel beter en alleen daarom mag je al hopen dat zij niet de meerderheid krijgen. Zodat ze extra tijd krijgen om eens te doen wat ze van meet af hadden moeten doen: problemen herkennen, erkennen en er beleid op maken. Ik schat in dat dit filmpje meer mensen naar Wilders toe drijft dan er af haalt. Mensen die het gehuil van links, de voortdurende incompetentie van de club om de problemen te zien meer dan zat zijn. Laten staan dus Maar triest blijft het wel.... | |
18-02-11 19:31:19 | Kpuc Oudgediende WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Goed plan, en verdere discussie met jou is onmogelijk omdat jij niet wil inzien wat voor een stel tuig er in de Tweede Kamer aan de zijde van de PVV zit | |
18-02-11 19:36:52 | Invisible Oudgediende WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186 |
Zijn we het eindelijk eens eens | |
18-02-11 19:39:08 | Kpuc Oudgediende WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Nog even deze vraag, zou jij mannen wie hun partner, zwanger en al, mishandelen en in de buik trappen, en nog meer van dat soort kopstoters en zuiplappen, in de gemeenteraad van Hoogeveen willen? Lijkt me niet hei, waarom is het dan wel goed als ze in de kamer zitten???? Edit: O jee, de stilte is angstvallig, verslik je niet in mijn gelijk, proest | |
18-02-11 20:02:03 | Invisible Oudgediende WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186 |
Mag ik tussendoor ook ff wat anders doen Nee, geen criminelen in de politiek. Bij geen enkele partij. Maar ook niet een aantal missers gelijk maar de hele partij en haar kiezers aanrekenen en hen er gelijk mee stellen zoals jij en politiek links steeds doen. Vergelijk: de linkse actievoerders die met bivakmutsen op 's nachts mensen bedreigen wier bedrijf hen niet zint koppel je ook niet aan alle leden van Groen Links? Zijn alle Gl ers stiekem brandstichters en inbrekers omdat Duivendak dat ook was?waarom bij PVV dan wel? En dan nog: al waren inderdaad alle PVVer criminelen: moet je jezelf ook tot dat nivo verlagen? Omdat je anders niet weet hoe je ze weg krijgt omdat je dat wat hen gekozen krijgt niet wenst in te zien uit politieke blindheid? En daar mee het succes van die PVV dus zelf in stand houdt???? De beste reclame voor Wilders blijven zijn opponenten. Al vaker gezegd. -cynische modus aan- Ga dus vooral zo door GL, SP etc, formuleer vooral geen beleid, erken vooral de problemen niet. Dan is PVV over 4 jaar de grootste..... - cynische modus uit - NB: ik pretendeer niet het gelijk te hebben, jij wel . . Gelijk aan de algehele houding overigens in GL etc hoek en meteen de reden waarom PVV succes blijft houden.... | |
18-02-11 20:06:52 | Relpa Oudgediende WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Invis, laten we eerst maar's zien wat er 2 maart gebeurt Lijkt me een strak plan daar veel PVV stemmen eigenlijk 'protest' stemmen waren De hele boel is weer wakker geworden in Den Haag dus we zien't wel | |
18-02-11 20:08:25 | Invisible Oudgediende WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186 |
We shall see. Ik hoop op een meerderheid voor de coalitie. Niet omdat ik ze dat gun, maar omdat dit de beste garantie is dat men aan de andere kant zich eens bezig gaat houden met beleid, met het erkennen van problemen en werken aan een waardig alternatief. | |
18-02-11 20:08:41 | Kpuc Oudgediende WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hola, volgens mij had ik t dus over de PVV en haar fractieleden Even goed lezen zou ik zeggen. Dat die aanhangsels het allemaal geweldig vinden, tja, dat zegt wel iets over dat clubje maar dat wisten we allang. Zo, en NU mag je me daarop aanspreken dat ik ook de kliek wie op criminelen stemmen er op aanspreek Ja toch? Niet dan? En met mijn gelijk heb ik het dus puur over dat tuig wat zomaar een plekje naast t pluche heeft gekregen. Ugh, lust je nog peultjes of wordt het mais met spek? Edit: Maareh, ik ga me nu aan m'n woord houden en dit soort populistisch gezwam negeren, kom eens met wat anders dan die oudbakken LP wie blijft hangen op hetzelfde spoor. | |
18-02-11 20:22:39 | Relpa Oudgediende WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
De enige reden dat we hier geen 'ouwe koeien' uit sloten sleuren is dat de PVV er zo veel nieuwe ingestort heeft *Ander gekrakeel hoort trouwens in een ander topic thuis* Maar we gaan zien wat het gepeupel denkt Invis | |
18-02-11 20:24:13 | Invisible Oudgediende WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186 |
Kpuc: Jij zegt wat ik denk.... Ik heb al maanden het gevoel tegen een tikkende plaat te praten..... Ik verklaar PVV niet heilig maar bestrijd wel de vele leugens, onwaarheden en vooral de schaamteloze laagheid waarmee men alles uitvergroot waar men in eigen gelederen het als incident afdoet. Waarbij het nivo onderhand zo laag zit dat dat ook niet meer zinvol is. Wie zo ver kan zakken is niet vatbaar voor argumenten, die wil enkel de revolutie de kop indrukken. Wat overigens lang kan lukken , maar ooit fataal afloopt.....en dan denk je met weemoed terug aan PVV ben ik bang. @Relpa: is gepeupel alleen de PVV kiezer of ook de SP kiezer? En zo ja: waarom dan? | |
18-02-11 20:28:11 | Kpuc Oudgediende WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zucht, criminelen horen niet in de kamer, niet in de provinciebesturen, niet in gemeentebesturen en wel in de bajes, final Enne, wat is er ook weer met die vliegende rat van een Duif op je dak gebeurd? Juist, wieberend afgezwaaid, te laat, maar wel opgezouten. | |
18-02-11 20:30:36 | Relpa Oudgediende WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Invis, gepeupel is vrij vertaalt uit 'the people' We zullen zien makker | |
18-02-11 20:39:03 | Invisible Oudgediende WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186 |
@Relpa: agreed Kpuc: Dat Duivendak voorbeeld moeten ze bij PVV volgen. Waar het mj om ging/gaat is dat de toenmalige fractiegenoten van hem niet ook voor brandstichter etc werden uitgemaakt en er filmpjes in die trant over hen verschenen, waar bij PVV dergelijks meteen universeel verbinden voor allen wordt verklaard. Twee maten en niet zo zuinig ook. En dat is iets dat zelfs/ook jij moet zien. Op naar 2 maart. | |
18-02-11 20:43:22 | Relpa Oudgediende WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Maar Invis, het hele probleem is toch dat Duivendak een éénling was terwijl bij ; jullie' de één na de ander 'besmet' bleek ? *nog een paar weekjezs gedxuld dan maar* | |
18-02-11 20:51:14 | Invisible Oudgediende WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186 |
Het zijn er meer dan bij de andere partijen en de hoofdreden is al zo vaak genoemd dat ik daar maar van af zie hier. En waarom "jullie"? Het is mijn partij niet, maar ik stem op ze vanwege de noodzaak. Omdat zij als enigen het probleem zien en durven benoemen dat m.i. de komende decennia HET probleem van Europa wordt en mogelijk de ondergang van onze vrijheden waar zolang voor gevochten is en de rest daar niet aan wil zoals ze dat al decennia lang niet willen. Zodra er een goed alternatief komt ben ik daar te vinden en ik denk dat ik bepaald niet de enige ben. | |
18-02-11 20:54:50 | Kpuc Oudgediende WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
@Invisible: En waarom was het zo dat niet andere fractieleden van GL daarop werden aangesproken? Ja?? Waarom? Omdat het alleen Duif op t dak was met anderen buiten GL. De aantallen mijn waarde, niets meer en minder, de wet van het getal is sterk. Edit: En wat het verschil nog groter maakt, GL heeft sindsdien geleerd en trekt haar nieuwelingen wel goed na, en bij fouten, doei. Dat doet de PVV niet, ze zitten te graag naast of in het pluche, dus houden ze de criminelen maar aan, puur bedrog dus. Iets anders, inzake de quota van de politie, kan even het goede topic niet vinden dus dan maar hier, wellicht dat er iets moois voor dit kabinet open ligt, schrik niet indien je dit nog niet wist. Wat ik dus wel doe, want dat het echt zo grof was, neen, dat wist ik ook niet. | |
18-02-11 21:14:49 | Invisible Oudgediende WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186 |
Ik had de link al gezien. Inderdaad mooie taak voor dit kabinet. DIT kabinet, want als het valt en er komt een PvdA kabinet kunnen we het weer schudden ben ik bang met Job "thee" Cohen aan het roer Je opmerking over checken deel ik. Als je als Partij zo onder de loupe ligt en weet dat je gelukszoekers aantrekt, had je meer moeten controleren. Blijft echter dat je allen wel veroordeelt op de paar individuen waar dat bij andere partijen nooit gebeurd. | |