hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-11 08:00 - 75421 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek

1 2 3 4 .... 104 105 106 [107] 108 109 110 152 153 154 155

Discussie over Geert

18-02-11 21:34:55
Kpuc
Oudgediende

WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
De paar individuen? Uhm, sorry, maar nu lig ik wel een beetje in een deuk om zoveel naïviteit.. Moet ik ze nog eens allemaal natellen??

Edit: Toch maar even geteld, zeker zes met zware delicten of aanklachten, en dan zijn er nog vier anderen met dubieuze en/of frauduleuze handelingen, ach, die paar missers, tja..

18-02-11 21:43:17
Invisible
Oudgediende

WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Los van het feit dat diverse aantijgingen onbewezen zijn, zijn er ook een aantal in de categorie die ook bij andere partijen te vinden is. Wat er dan nog overblijft is een keer een kwart?

Best veel, maar is daarom per definitie iedere PVV er een crimineel? Want dat is wat jij steeds beweerd.

Ik denk dat als journalisten net zo fanatiek bij de rest zouden zoeken als ze bij PVV doen, er daar ook nog e.e.a te vinden is.

En je weet donders goed waarom het op dit moment de rest minder overkomt. Geoliede oraganisatie, jarenlange ervaring en niet teveel tegelijk nodig maken het niet bepaald een level playing field.

Blijft dat alles maar 1 doel heeft: afleiden van de boodschap, die moet weg. Niet willen zien wat er aan de hand is, weg met die ellendige boodschapper. Dat is veeeeeeel makkeleker dan nadenken . En veel veiliger ook ....

18-02-11 22:07:49
Kpuc
Oudgediende

S
Komt ie weer met een oliepraatje, kom op zeg, dat had ie allemaal van tevoren kunnen weten en doen, hoe simpel is het verdorie om die lui een VOG te laten overleggen. En buiten die VOG, met zijn contacten in Israël en Hongarije had ie het zeker weten beter kunnen voorbereiden, lariekoek.

Brinkman, bewezen de wet ontdoken, bewezen geweld. Gidi, wapenbezit, ongeoorloofd, bewezen. Graus, discutabel, maar tweemaal door andere vrouwen, voor mij overduidelijk een man met losse handjes wie beter zijn hond kon neuken dan een vrouw. Nou ja, Hernandez, overduidelijk bewezen geweld. Lucassen, ontucht en machtsmisbruik, in het leger. Kijk, dat zijn er al vier van de zes, dat is geen kwart, of je doelt op een kwart van de totale fractie. En dan nog, dat is een heleboel, of njet soms? In het geval van dat je nee zegt, dan zijn we belandt op het punt van wil je een regering met tuig?

Je kunt het proberen goed te blijven praten maar je zult echt moeten erkennen dat het een zootje tuig is wat er daar tussen rondloopt, en er zitten gelukkig ook lui tussen wie niets op de kerfstok hebben, anders had het helemaal zo een zootje geweest. Ze hebben niet alleen de schijn tegen, ze hebben ook de waarheid tegen, net als dat zij zeggen dat Marokkanen tuig zijn, niet in die exacte woorden maar men brengt het wel zo dat de wat mindere scherpe geest het wel zo oppakt.

18-02-11 22:12:35
Relpa
Oudgediende

WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
En wat mij het meest frappeert is dat ze heel goed zijn in zeggen wat NIET mag en waar deugnieten thuis horen, problemen bij de bron aanpakken laten ze liever over aan VVD en CDA (A)

*Als dan nadien de medicijn erger blijkt dan de kwaal' dan hebben 'zij' hetr iig niet voorgeschreven* :r

18-02-11 22:29:20
Kpuc
Oudgediende

S
Dat noemt men megalomanie bratets 8O Met het risico dat mij dat ook straks wordt verweten maar gelukkig weet ik zelf beter 8)

19-02-11 08:09:11
Invisible
Oudgediende

@Kpuc: er zit inderdaad een zooitje tuig bij, de gelukszoekers die hun kans gezien hebben en gekregen door inderdaad niet slim opereren van Wilders. En nee, dat willen we niet in de regering. Hierbij erkend.

Dat staat los van het beleid dat PVV voorstaat, de problemen waarvoor juist zij zijn opgericht. Problemen die voor W. Europa de komende decenia van cruciaal belang zijn. De rest en vooral links wil die problemen niet zien omdat ze niet passen in het beeld dat men heeft en bovendien zou erkennen betekenen dat men decennia lang de verkeerde kant heeft opgekeken zodat het uit de hand kon lopen en een PVV nodig was om het alsnog op de kaart te zetten

En dus wordt werkelijk ieder middel aangegrepen om toch vooral de aandacht van die inhoudelijke kant af te leiden. Wordt ieder incident universeel verbindend verklaard en is er onderhand een nivo bereikt waarvoor zelfs een kleuter zich zou schamen.

Ook jij moet onderhand toch inzien dat het nivo bedenkelijk is en er wel heel erg met twee maten gemeten wordt 8O

Stel dat dit net als bij Fortuin weer lukt en men de draad weer op kan pakken van het zelfvergenoegd rondwentelen in het eigen gelijk, de eigen hoge morele principes waarvan we met dat filmpje zo'n mooi voorbeeld zien :r

Dan krijg je met een jaar of wat weer een Wilders maar dan veel erger en scherper.
Je kan dingen onderdrukken, met fysiek geweld (zie Midden Oosten) of psychisch geweld (zie hetze jegens alles wat niet correct is al decennia lang), maar vroeg of laat keert de wal het schip en werkt die tactiek niet meer.

Daarom blijf ik zeggen dat de tegenstanders er beter aan doen de tekenen te herkennen en erkennen en beleid te formuleren dat iets meer inhoudt dan ontkennen en theedrinken. Daar heeft ons land meer aan dan aan dat vasthouden aan een verleden waarin kritiek per definitie onder de mat geveegd kon worden als kroegpraat. Ik ben echter bang dat men blijft vasthouden aan de tactiek van vuilspuiten omdat die zo lang goed gewerkt heeft. En in ieder geval veiliger is dan de problemen benoemen en aanpakken, dan heb je voor je het weet beveiliging nodig.

@Relpa: PVV heeft genoeg oplossingen gepresenteerd. Dat je die niet wil zien omdat je het er niet mee eens bent wil nog niet zeggen dat ze er dan ook niet zijn...

19-02-11 10:27:17
Invisible
Oudgediende

Noot: Liesbeth van Tongeren, kamerlid voor Gl is voormalig directeur van Greenpeace en als zodanig dus verantwoordelijk voor de nodige criminele acties. Is GL dus nu ook een criminele organisatie?

( - cynische modus aan - oh nee, foutje, acties van Greenpeace hebben hoge morele achtergrond en zijn dus nooit crimineel, ook al worden ze doelbewust en met voorbedachte rade gedaan. Hoe kon ik het vergeten... :( . Uiteraard is dit geen twee maten, als een PVV er iets doet is hij + de hele partij crimineel, ter linker zijde mag alles en is het sowieso nooit de hele partij aan te rekenen. Dat is toch geen twee maten? Hoe kom ik erbij

- cynische modus uit - )

19-02-11 10:30:35
Kameleon
Oudgediende

WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Ik vind toch dat de leden van de PVV die afgelopen tijd nagepluisd zijn ergere dingen gedaan hebben dan dat je als GroenLinks-kamerlid bij GreenPeace hebt gewerkt :ja

19-02-11 10:31:42
Invisible
Oudgediende

Basalt blokken in zee gooien met kans op dodelijke ongelukken voor vissers grenst aan poging tot doodslag en dat wil je goed praten?

Hebben we het nog niet eens over het broodloos maken van mensen vanwege het feit dat hun manier van leven niet past in jouw visie. Waarbij je dus gewoon het recht in eigen hand neemt en je geen barst aantrekt van welke wet dan ook.

En dat zit dus nu in de kamer.

En geheel volgens de wijze waarop PVV beoordeeld wordt betekent dit dus dat heel GL crimineel is, zich geen barst van de wet aantrekt en meent eigen rechter te mogen zijn

19-02-11 10:34:22
Kameleon
Oudgediende

T S
Invisible, ik praat het niet goed wat mevrouw van Tongeren heeft uitgehaald bij Greenpeace, maar dat is 1 persoon bij GroenLinks, bij de PVV waren er gelijk 8/9 of iets in die richting, weet ik niet precies meer (lastig, hoofdpijn) ;)

19-02-11 10:35:52
Invisible
Oudgediende

Kameleon: het gaat om de maatvoering. Bij GL is het niet erg en hoogstens een incident, een zelfde geval bij PVV en de partij is meteen helemaal crimineel en is het geen incident maar representatief.

Vraag: wist je dat van die van Tongeren? Wedden van niet? Is geen issue immers, hoort bij de goeien en dan mag het......

19-02-11 10:37:04
Kameleon
Oudgediende

T S
Invisible, misschien is dat wel omdat GroenLinks gewoon een nette partij is, verder bijna geen incidenten kent (al blijft Paul Rosenmüller ook wel lastig), en de PVV in 2 maanden tijd al gelijk 8 'criminelen' heeft ;)

19-02-11 10:40:57
Invisible
Oudgediende

PVV is 2,4 maal zo groot als GL en dus mag je 1 bij GL gelijk stellen aan 2,4 van PVV toch ;) Maakt de verhouding al wat anders.

Even seriues: het gaat erom dat men in GL hoek ieder incident bij PVV uitvergroot, steeds maar herhaald en representatief maakt voor de hele partij. Maar in eigen gelederen geen haar beter is, alleen dat mag, want dat zijn de goeien....

Dubbele maatvoering en niet zo zuinig ook

19-02-11 10:40:58
Relpa
Oudgediende

WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Quote:
Basalt blokken in zee gooien met kans op dodelijke ongelukken voor vissers grenst aan poging tot doodslag en dat wil je goed praten?
@Invis, praat nou geen onzin :nee

*vissertman zijn is een risicovol beroep, m'n Schotse opa was't zijn hele leven (dus inclusief WO I & II) en is een keer of zes zijn schip kwijtgeraakt* :|

Denk je écht dat hij wakker zou liggen van een paar basalt/beton blokken ? :nee ;)

Bovendien waren die GL leden niet eens lid van de 'militante club' Sea Shepard 8) die overigens vandaag wél bereikt hebben waar ze op uit waren :jeej :D

19-02-11 10:41:57
Kameleon
Oudgediende

T S
Invisible, dat is echt onzin, elke fout is 1 fout, geen goedpraterij omdat het 2,4 keer zo groot is ofzo.

19-02-11 10:43:49
sjefke
Oudgediende

WMRindex: 1.674
OTindex: 13.736
S
Wél onze jongens naar Afghanistan laten gaan met gevaar voor lijf en leden, maar bij een volksopstand in Bahrein vragen of dat niet onze oude afgedankte pantservoertuigen zijn geweest die daar werden ingezet tegen de burgerbevolking??

Schijnheilig zooitje ex-pascifisten met een kilo boter op hun hoofd:ja

19-02-11 10:57:37
Kameleon
Oudgediende

T S
@sjefke, jammer dat GroenLinks wél mensen bevat die zich wél willen opstellen naar iedereen toe en niet mensen buitensluiten :D

19-02-11 11:00:44
Invisible
Oudgediende

Kameleon: jammer dat Gl wel mensen toelaat anderen te discrimineren en onderdrukken en daar geen paal en perk aan wil stellen maar vind dat dat moet kunnen onder het mom van respect...

Zolang die van Tongeren in de kamer zit voor Gl moeten in ieder geval de aanhangers daarvan hun mond houden over PVV. Hoe klein de kans op een dodelijk ongeval ook is, het feit dat die dame er geen been in zag dit te laten doen en dat risico voor lief nam is toch van een heel ander nivo dan een klap met een spike, waar ze maar over doorhuilen. Hebben we het niet eens over andere acties van GP die onder het normale recht gewoon crimineel zijn, maar nu gerespecteerd worden omdat Gp bij de goeien hoort en zo moreel hoogstaand is.

(Noot: ik ben meer voor GP dan tegen, het gaat me erom aan te tonen hoe hypocriet men is en hoe men blijft meten met dubbelel maatvoering)

19-02-11 11:02:59
yes_my_dear
Oudgediende

WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
@Invisible: als er toch 1 iemand discrimineerd... dan is het onze [sarcasm]ge-wel-di-ge[/sarcasm] Geertje :r

19-02-11 11:03:01
Kameleon
Oudgediende

T S
Invisible; hoezo discrimineren? Hoor jij GroenLinks roepen dat alle immigraten het land uit moeten? Ik dacht het even niet, de PVV is hier de grootste asociale partij, GroenLinks accepteert en respecteert iedereen :)

19-02-11 11:07:11
Invisible
Oudgediende

Dat heb jij PVV ook niet horen roepen, jij hoort alleen links zeggen dat PVV dat beweerd....

GL vind dat wij de andere culturen moeten respecteren en moeten toelaten dat ze hun gewoontes hier houden. En dus laat ze toe dat mn vrouwen onderdrukt blijven worden onder het mom van respect. Hebben we het nog niet over homo's

Het is juist PVV die eist dat al deze onderdrukkende zaken hier verboden worden en dat mensen die toch willen blijven discrimineren maar vertrekken naar een plek waar dat de norm is. En willen ze toch hier blijven? Dan erkennen van onze grondwet en einde discriminatie van vrouwen etc.

PVV heeft de naam, de praktijk is dat het beleid van GL en consorten meer discriminatie oplevert.. Bij PVV kan de zogenaamd gediscrimineerde altijd nog naar een ander land gaan waar hij lekker zijn vrouw mag blijven discirmineren. Bij GL en consorten hebben de slachtoffers van discriminatie niets om op terug te vallen en moeten het maar odnergaan.

Maar dat zie ik uiteraard weer verkeerd, dat snap ik inmiddels ook wel ;)

19-02-11 11:09:12
Kameleon
Oudgediende

T S
Invisible, dat is loos geklets, natuurlijk wil GroenLinks niet dat vrouwen onderdrukt worden, maar complete groepen onderdrukken is toch erger, zij pakken dat eerst aan door niet te discrimineren en dan verder te kijken naar de verdere bijwerkingen. ;)

Sorry hoor, maar de PVV is hier de conservatieve partij, niet GroenLinks, 'wij' kijken naar wat er nog komen gaat, niet wat er vroeger beter was, want je kunt niet teruggaan naar vroeger, dat is geweest, laat het rusten.

19-02-11 11:11:25
Invisible
Oudgediende

Als Gl niet wil dat er gediscrimineerd wordt weet ze dat aardig te verstoppen....

19-02-11 11:12:18
Kameleon
Oudgediende

T S
Invisible, is dat de paranoïa die we gewend zijn van de rechtsen? :D Geen vertrouwen in mensen van andere groeperingen? :D

19-02-11 11:13:31
ladekast
Oudgediende

WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
Waarom gaan we niet rellen in Nederland net als alle andere landen ? })

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 104 105 106 [107] 108 109 110 152 153 154 155

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven