Discussie over Geert |
timwijn Erelid
WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
Quote rickhoogenband: Tim welke feiten dan? Wat in die reactie van mij staat, dat is toch niet zo moeilijk te achterhalen? feit 1) Fitna heeft voor weinig tot geen opschudding gezorgd in Turkije, sterker nog, de meesten hadden geen idee wie hij was tot ze van hem hoorden omdat hij naar Turkije komt. feit 2) Turkije is een republiek en kent geen islamitische wetgeving En in de reactie van LessienElensar zie je nog een feit. @Ikke: Over het stemgedrag: afbeelding |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
^^^^ uit welk jaar is dat?
Fitna was cut-paste video - daar kun je niet zoveel zinnigs uithalen - wel dat diegene die de video zo belangrijk en indrukwekkend vinden begrenst zijn tot hun eigen cultuur-bepaald-denken, cultur beschrenktes denken.
Een van die oudere analyses.. maar goed.. das war ein mahl.. |
|
timwijn Erelid
@heraux: ergens uit 1952 dacht ik. Wat gebeurt: Wildert schreeuwt over hoe gevaarlijk de reacties en het denkpatroon van veel Moslims en buitenlanders is. Maar, bij een film als fitna, komt geen reactie uit Turkije. Contradictie ten top, niet? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@timwijn: weblogs zijn meestal niet de betrouwbaarste bron van informatie |
|
timwijn Erelid
@Ikke: klopt, en deze is verre van up-to-date.. Maargoed, aangezien er ook niets te vinden als onderbouwing van wat er gezegd werd dacht ik dat je vast blij zou zijn met een willekeurig plaatje |
|
Ikke Oudgediende
Ik ben niet snel tevreden |
|
heraux Oudgediende
|
|
heraux Oudgediende
Quote timwijn: @heraux: ergens uit 1952 dacht ik. Wat gebeurt: Wildert schreeuwt over hoe gevaarlijk de reacties en het denkpatroon van veel Moslims en buitenlanders is. Maar, bij een film als fitna, komt geen reactie uit Turkije. Contradictie ten top, niet? humouristicus germanicus minor |
|
timwijn Erelid
afbeeldingEen recent onderzoek onder een grote doelgroep toont aan dat Wilders toch veel volgenlingen heeft |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Valt me wel op dat vrijwel niemand de reacties van Heraux snapt, heerlijk Maar van de andere kant, zijn posts bevatten wel veel waarheid waar nu simpel overheen wordt gelezen omdat niemand ze snapt.. Wat betreft Turkije.. Het verbaasde mij ook al, in Turkije hebben ze echt superveel moeite gedaan om de Islam buiten de wetgeving te houden Daar is het nog erger dan in Nederland wat betreft hoofddoekjes e.d. @Invisible je hebt 3 pagina's terug mijn stukje blijkbaar niet goed gelezen, ga nog ens lezen over die loketten. |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Humoristicus Germanicus Minor |
|
Ikke Oudgediende
Quote timwijn: afbeeldingEen recent onderzoek onder een grote doelgroep toont aan dat Wilders toch veel volgenlingen heeft Gelukkig komt de uiteindelijke verkiezingsuitslag meestal toch weer anders uit dan de polls. En anders wordt 't wel heel erg, dan heeft Geert Wilders in zijn eentje een meerderheid. Dat is nooit goed. |
|
timwijn Erelid
@Ikke: Niet doorvertellen hoor, maar op zich is een onderzoek waaronder staat dat het om een doelgroep van meer dan 3 miljoen mensen in Nederland gaat 'meestal' niet helemaal de waarheid. Zeker niet als de bron Adobe Illustrator is Humoristicus Germanicus Minor.. leg dat eens even uit, wil je? |
|
Ikke Oudgediende
Als je een poll plaatst op meerdere populaire websites, zit je al snel aan de drie miljoen. Al is dan niet meer aan te tonen dat het om drie miljoen unieke stemmen gaat.. |
|
timwijn Erelid
@Ikke: hmm.. zal ik er anders maar 30 miljoen van maken, anders gelooft iemand het straks nog echt |
|
heraux Oudgediende
[kwoot] Humoristicus Germanicus Minor.. leg dat eens even uit, wil je? [/kwoot] een pseudo latijn !! een Nederlandse humorist. voorbeeld |
|
timwijn Erelid
@heraux: ah, bedankt mijn latijn is niet zo best, laat staan mijn pseudo latijn Kan er wel iets van bakken, maar het blijft redelijk gissen.. Fitna was cut-paste video - daar kun je niet zoveel zinnigs uithalen - wel dat diegene die de video zo belangrijk en indrukwekkend vinden begrenst zijn tot hun eigen cultuur-bepaald-denken, cultur beschrenktes denken.Mooie woorden, maar zie de standaard reactie al aankomen. cut-paste zegt niets over de inhoud (hoewel dat de boodschap niet ontkracht) |
|
heraux Oudgediende
|
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
One mainframe to rule them all . .. zelfde categorie als de Chemtrail conspiracy?
Hoewel: dat met die chip in een lichaam zou best eens kunnen, zeker in Nederland waar we de meest tapgrage overheid ter wereld hebben als het om telefoons gaat en die met het km kastje straks al een nivo bereikt waar de Stasi slechts van kon dromen. Een kenmerk op het lichaam, het teken van het beest wordt waarheid (zie openbaringen)......
|
|
Maan Senior lid WMRindex: 21 OTindex: 460
|
Het word al gedaan toch? chips inbrengen? Alleen nog niet door regeringen. Je kunt er bij bepaalde sjieke clubs mee betalen, staat in verbinding met je creditcard ofzo. @Invisible, dat vind ik nog eens een mooie vergelijking, kenmerk op het lichaam. Teken van het beest. |
|
timwijn Erelid
Ja, daar wordt al vele jaren over gepraat. In de bijbel worden 2 plaatsen genoemd voor waar de chip geplaatst zou worden. "toevallig" fysiek gezien de beste plaatsen en ook de plaatsen waar het tegenwoordig mogelijk is. Ik vind dat soort dingen op z'n minst opmerkelijk, beangstigend. Ik neem nooit van mijn leven een chip in mijn arm/hoofd of een tattoeage met een sorinr. of zoiets Wat de voordelen ook zouden zijn! |
|
nietmeer
|
Tatoeage met mijn # erop zou ik niet erg vinden.. je hoeft er alleen bang voor te zijn als je slecht geweten hebt |
|
timwijn Erelid
@rickhoogenband: nee, ik ben baas over mijn eigen lichaam. Ik ga niet verplicht iets aan laten brengen. Ik heb niets te verbergen, ben niet bang voor gevolgen. Maar, de overheid kan mij niet verplichten iets op mijn lichaam aan te laten brengen. Een argument vanuit jou gedachtenwereld: what's next? (dat argument geef nogal eens, dus gebruik ik 'm hier ook, mag vast wel he? ) |
|
nietmeer
|
Ik zeg ook niet dat je dat moet doen.. ik zeg ik zou het niet erg vinden. |
|
Maan Senior lid WMRindex: 21 OTindex: 460
|
wil wilders dit soort zaken ook? |
|