Discussie over Geert |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Rick, denk even wat beter na zeg, de klacht is over palingvangst, ofwel een boze palingboer heeft die kop geplaatst want ik zie geen verband of wat dat een moslim dit zou hebben gedaan. Zolang mensen zo dom blijven doorblaten en niet even willen doordenken dan zeg ik sjuutjes, veel plezier met het zielig leven van verbittering en achterdocht. |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: @rickhoogenband: Dat "laat ons" moest "laat hun" zijn, je denkt toch niet dat iemand zijn haar eigen glazen gaat ingooien? Dit was duidelijk een streek van verbolgen palingvissers over t vangstverbod. Dit stond er op die notitie, de eerste clue naar dat het een allochtoon was? ( niet te serieus nemen) De spelfout die jij zojuist duidelijk maakt.. Maar wat jij zegt kan ook heel goed zo zijn Kpuc, ik hoop dat we hier wat meer informatie over kunnen krijgen. En dat de zieke geesten die dit hebben gedaan snel opgepakt worden. |
|
nietmeer
|
Ok Kpuc, dank je jij ook veel plezier met je leven, vooral je ogen gesloten houden, en niet over 10 jaar vreemd opkijken he? Niet zeggen, Hoe kan dit nou in zoon sociaal land gebeuren, gossiepossie dat had ik echt nou niet verwacht.. (trouwens ik heb geen zielig leven van verbittering en achterdocht Ik heb nooit gezegd, ALLE buitenlanders, jullie tevens wel, alle PVV aanhang is laag opgeleid of niet goed wijs, of volgt blindelings iemand. Dus eigenlijk is de PVV niet zo verkeert voor jullie denk ik zo) Mvg Rick. |
|
Kpuc Oudgediende
Sorry hoor maar om zoiets voor t gemak aan een medelander wijten is mij te makkelijk. |
|
nietmeer
|
Voor zover ik weet is het thuisgeloof (Christendom wat al lang niet meer het dominerende geloof is in Nederland) niet voor ritueel slachten.. Tenminste niet in het nieuwe testament.
Dus blijven er niet veel groepen over, en het lijkt me sterk dat iemand dit doet om een ander zwart te maken, toch? Zowel dan moet die keihard worden aangepakt. |
|
Kpuc Oudgediende
Rick, kijk even naar de foto van de schapekop met de "brief" eronder.
Nog iets verder denken, het is niet eens bedoeld om een ander zwart te maken, het is gewoon een domme uiting van een boos mens met een vleugje onderbuikgevoel wat m niet hardop durft te zeggen dus dan maar zo probeert uit te dragen. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote: Christendom wat al lang niet meer het dominerende geloof is in Nederland lalalalala bullshit. 27.9% is Roomskatholiek, nog eens een gode 16% is protestants en dan komen de moslims pas, met 5,7%. Bijna vijftig procent heeft geen geloof. |
|
wino Senior lid WMRindex: 438 OTindex: 274 Wnplts: Grolle!! S |
Vind het wel grappig hoe discussies altijd afdwalen. Het gaat nog steeds over Geertje dacht ik heb zijn naam sinds mijn vorige post niet meer gelezen Quote Ikke:
lalalalala bullshit.
27.9% is Roomskatholiek, nog eens een gode 16% is protestants en dan komen de moslims pas, met 5,7%. Bijna vijftig procent heeft geen geloof. En dat is wat officeel is ingeschreven. Hoeveel % van die 27,9% is ook daadwerkelijk gelovig? 10%? |
|
nietmeer
|
ikke een bron naar die informatie? of ben jij de gene die " bullshit " uitkraamt. |
|
nietmeer
|
Dit is nog even een feedback op Maan die vroeg of er in Nederland al sprake was van terrorisme.
Moslimterrorisme in Nederland
In november 2004 kreeg Nederland voor het eerst te maken met moslimterrorisme in eigen land. Op 2 november van dat jaar schoot de Nederlandse Marokkaan Mohammed Bouyeri regisseur en columnist Theo van Gogh dood en stak een mes met een op de Koran gebaseerde dreigbrief aan parlementslid Ayaan Hirsi Ali in zijn buik. In de periode rond de aanslag deed de AIVD onderzoek naar mogelijk moslimterrorisme in Nederland, waaronder de zogenaamde Hofstadgroep.
Op 10 november 2004 kunnen een tweetal van terrorisme verdachten in een huis in Den Haag waar ze zich hebben verschanst door de politie worden aangehouden. Duizenden mensen in de wijk moeten hiervoor gedurende ca. 24 uur hun woning ontruimen. Hierbij vallen enige schoten en wordt er door de verdachten een granaat afgeworpen; er zijn enkele gewonden. De arrestanten werden tot de zgn. Hofstadgroep gerekend; zie aldaar voor de tijdlijn van deze groep.
Op 1 december 2006 wordt Samir Azzouz veroordeeld tot 8 jaar gevangenisstraf, na drie keer gearresteerd te zijn op voorbereiding van een terroristische aanslag; bij de twee eerste arrestaties werd het bewijsmateriaal door de rechtbank onvoldoende gevonden.
Op 1 januari 2008 werden in Rotterdam een drietal mannen aangehouden, een uit Soedan en twee uit Marokko, op verdenking van het voorbereiden van een bloedige aanslag op nieuwjaarvierders op het Hofplein in Rotterdam. |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
wow wel 4 puntjes gevonden. ik kan meer punten vinden van wat extreme dierenactivisten hebben gedaan maar ja, feit is dat er een ongegronde angst wordt aangewakkerd jegens alle islamitische uitziende mensen. die worden al standaard in de gaten gehouden zodra ze een winkel inlopen en worden direct behandeld alsof ze iets gestolen hebben. bovenstaande was 5 jaar geleden nog niet zo. sinds de komst van Pim, Rita en Geert, is het slecht gesteld met precies dat gene waar Nederland bekend om is. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Als ik nu joden ga aanspreken op hun kopvoddentax dan krijg ik een telefoontje en oproep voor een rechtbank..
Maar Geert kan deze opmerking gewoon in de 2e kamer maken - dus - als hij niet de Islam maar het joodse geloof erbij had gehaald dan poe.. dan wow.. dan.. ojee..
toch? |
|
timwijn Erelid
WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
Ik heb even een tijdje niet meegedaan met de discussie en ben nu weer terug, waarschijnlijk met 1 afsluitende post. Alles telkens doorlezend kom ik steeds meer tot de conclusie: Mensen die stemmen op Wilders zijn bang voor Moslims. Dat ze de wereld over gaan nemen of Nederland 'overnemen' met hun normen en waarden. Ik zou over 10, 20, 50 jaar nog wel eens terug willen kijken en hartelijk gaan lachen, omdat ik zelfs een tijdje gedacht heb dat die angst misschien wel ergens op gefundeerd was. Gelukkig heb ik nu een helder moment en zie ik in wat voor onzin dit is. Ik ga niet verder discusseren zolang het gaat over dit 'gevaar'. Als we weer terug komen op Wilders, kom ik weer eens langswaaien Een fijne week verder. . . .ps. afgelopen februari was er een spotprent door hoofdredacteur Ola Sigvardsson van de Zweedse krant Östgöta over Jezus geplaatst. Die is bedreigd met de dood en allerlei vreselijke dingen die hem zouden overkomen. Extremisten heb je overal. Als je die er overal uit gaat halen en in de media plaatst krijg je ongegronde angst. |
|
nietmeer
|
"feit is dat er een ongegronde angst wordt aangewakkerd jegens alle islamitische uitziende mensen" Loek, ZUCHT ik heb in dit forum al meer dan 15 keer erbij vermeld, NIET ALLE MOSLIMS DOEN DIT, MERENDEEL SCHAAMT ZICH ERVOOR DAT HUN MEDE MOSLIMS DIT DOEN. En ik weet niet zeker, maar een dieren activist blaast zichzelf niet op waarbij ze tientallen onschuldige mensen onder andere kinderen meenemen, in de naam van hun dierenliefde. En wat jij zegt klopt, toen Pim Rita & Geert er nog niet waren gebeurde dat niet, in Nederland, Een levend voorbeeld dat onze vrijheid van meningsuiting is gestorven. Dank u Loek Heraux : Volgens mij is het juist andersom? |
|
timwijn Erelid
rickhoogenband: Nee, dat het toen niet gebeurde, is het gevolg van de media-geilheid op deze onderwerpen sinds zij er zijn. En over dierenextremisten: zoek eens een dierenextremist uit Harderwijk, meneer vd G. en er zijn meer verhalen, zie google.. |
|
nietmeer
|
Jammer dat je eruit gaat tim |
|
heraux Oudgediende
Rickboogenhand:
Ik denk dat de Joodse organisaties het niet zo fijn zullen vinden - de moslims hebben nog geen organisatie die zich sterk maakt voor hun waardigheid - en daarom zijn ze ook makkelijk doelwit.
Ik zou zeggen Geert - ik hoop dat de kopvoddentax er komt - maar wel goud eerlijk en voor alle mensen en dieren.. |
|
nietmeer
|
@timwijn: Toppunt van close your eyes. Blame the media for telling the truth. |
|
timwijn Erelid
@Rick: tja, het gaat maar door over 1 punt, de angst, en daar ga ik geen energie meer in steken En, niet voor de waarheid, maar voor het verdraaien van het beeld van de werkelijkheid. Klein verschil Edit: lees bijvoorbeeld die reactie van mij van die zweed die bedreigd is en onder moest duiken, hoeveel heb je daarover gehoord. Terwijl die andere spotprent wereldnieuws was.@heraux: Kopvoddentax voor dieren? |
|
Loek Oudgediende
|
@ rick, ik zei niet dat jij het doet, ik zeg dat het heel veel gedaan wordt, en ik zeg dat dat een feit is, want het is gewoon zo.
als je denkt dat je dat beter weet, vraag maar aan mijn vriendin, die is Irakees. zij distantieert zich van het meeste wat met haar geloof te maken heeft vanwege de negatieve ondertoon. maar ze heeft zich nog nooit onveiliger gevoeld in nl als dat nu het geval is. iedereen benaderd haar met wantrouwen.
ik hoop heel erg dat jij met een open mind naar een moslim kan toelopen, maar besef wel, dat heel veel mensen dat niet kunnen.
wat in hoofdletters staat klopt, maar ook vrouwen in hoofddoek, die niet bij een man aan de balie durven te komen schamen zich voor de mensen die naar geweld grijpen. |
|
nietmeer
|
Loek, je meisje hoeft nergens bang voor te zijn, ook niet als Geert Wilders aan de macht komt hoeft ze niet te vrezen. Er gaat veel gebeuren aan fraude met uitkeringen, straat terroristen waaronder ook veel Nederlanders. Verder moet je maar zijn programma doorlezen, je zal het met minstens 5/10 van zijn punten eens zijn.. |
|
Loek Oudgediende
|
@ rick, ik heb het gelezen idd, 3/4 mee eens. maar het allemaal zo populair, en kortzichtig. daarbij is het de manier waarop die mij tegenstaat. en zijn achterban die niet kan relativeren zoals jij dat wel kunt. het zou mij niet verbazen als 70% van de wilders stemmers niet weten wat de rest van het programma is,,, |
|
timwijn Erelid
Quote: Met het op stapel staande bezoek van Wilders neemt de bekendheid van de Nederlandse politicus toe in Turkije. Tot nu toe zorgde Wilders nauwelijks voor commotie in Turkije, ook niet met zijn film Fitna.. oh, wat een extremisme uit zo'n moslimland waar een groot percentage van allochtonen in NL vandaan komt. Quote: Wilders wil naar Turkije om de Turken rechtstreeks uit te leggen waarom hij tegen de toetreding van het land tot de EU is. Wilders wil geen 'islamitisch land' bij de EU. Dat stuit veel Turken tegen de borst, alleen al omdat ze hun eigen land niet zien als islamitisch: Turkije is een seculiere republiek en kent bijvoorbeeld geen islamitische wetgeving. En Wilders kweekt angst dat er in NL een islamitische wetgeving zou komen? |
|
heraux Oudgediende
@timwijn: @heraux: Kopvoddentax voor dieren? Jazekers.. aangezien de Partij voor de dieren een echte vertegenwoordiging is - zullen de dieren uitmaken van het Democratisch proces - endus Ook kopvoddentax voor dieren.. Gewij, hoorns, begroeing.. petje maakt nix.. betalen.. in stro, hooi of voederkorrels.. |
|
nietmeer
|
Het is in Turkije zelfs verboden om op een universiteit of een hoge functie een hoofddoek te dragen. Quote: Ook Wilders' standpunt dat Turkije geen EU-lid kan worden omdat de islamitische cultuur 'achterlijk' zou zijn en gebaseerd op 'islamitisch imperialisme' valt niet goed. Turken zijn er juist trots op dat ze aan het einde van de Eerste Wereldoorlog een oorlog startten tegen Europese 'imperialisten' (Groot-Brittannië, Italië, Griekenland) die de overblijfselen van het Ottomaanse Rijk bezetten. Weet hij eigenlijk wel wat van Turkije ? |
|