Discussie over Geert |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
nietmeer
|
Kpuc dat is inderdaad niet goed als het niet waar is, maar vraag jezelf eens af: Hoe lang voordat dat wel gebeurt, want zet de feiten is op een rijtje;
- gemekker over sint en zijn kruis op mijter - gemekker over kerststol ( moet feeststol worde) gemekker over kerstvakantie ( moet feestvakantie worden) - gemekker over kerstboom in school - banen alleen voor niet westerse allochtonen deze lijst heb ik al vaker opgezet, ik maak binnenkort wel een uitgebreidere nieuwe.. want dit zijn kleine dingetjes.. en die kleine dingetjes stapelen langzaamerhand hoog op, en dit is prachtig want Geert Wilders wint er heel veel stemmen mee.. Dan zou het mij niet verbazen als er over een tijdje geen kruisjes meer voor de ramen mogen worden gehangen in bepaalde wijken.. met als excuus " om vandalisme te voorkomen "
Gelovigen (elke gelovige) worden voorgetrokken dat is een feit:
Artikel 6 van de Grondwet behelst de vrijheid van godsdienst, waarop gelovigen zich kunnen beroepen als ze bijvoorbeeld homo’s beledigen. Het Wetboek van Strafrecht kent twee artikelen die gelovigen nadrukkelijk beschermen tegen beledigingen en godslasteringen. Zeker artikel 147 uit het Wetboek van Strafrecht, dat ’smalende’ godslastering strafbaar stelt, is een bron van ergernis onder principiëlen.
|
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Quote creepsaroundu:
Gelovigen (elke gelovige) worden voorgetrokken dat is een feit:
Mis. Christendom wordt achtergesteld. Je kan en mag iedere Christen tot op het bot beledigen, Jezus persifleren, ze voor van alles en nog wat uitmaken etc. Met de Islam mag dat niet. Dan krijg je een proces aan je broek zoals Wilders dat nu heeft. (Heb je nog mazzel, een moordaanslag is ook niet ondenkbeeldig, al moet gezegd dat dat niet van overheidswege of ander officiele club wege gebeurd) |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Mis, de meeste Christenen laten grappen en grollen over zich heen komen. En waarom zou men iemand eigenlijk tot op het bot beledigen met cartoons? Je kunt ook op een mildere manier iets aan de kaak stellen in een strip of tekening. Zo is het net met de heer Wilders, in plaats van op een normale manier zijn angsten uiten gaat hij als een wals over heel veel hoofden heen. |
|
Invisible Oudgediende
|
er zijn protesten genoeg van Christenen tegen voorstellingen als die van de bloeiende maagden, maar ze worden genegeerd. Om reden dat ze niet met moord en dooslag dreigen en rellen schoppen. Je kan dan stellen dat ze het over zich heen laten komen, maar je kan ook zeggen dat ze een stuk beschaafder zijn dan . . .
|
|
Kpuc Oudgediende
Ik neem aan dat je t over radicale moslims hebt, tja, die zijn inderdaad niet fris.
Maar ik vraag me nog steeds af waarom iemand een ander tot op t bot zou moeten beledigen, is daar een reden voor? Een dieperliggende haat of zoiets? Waarom?
Creeps, die lijst waar je me bezig bent, je weet ook dat dit soort dingen door de Hollander worden bedacht en dat de Moslim net zo goed denkt waar zijn die bestuurders mee bezig? |
|
Invisible Oudgediende
|
Ook ik vraag me af waaromje perse om leuk te zijn anderen tot op het bot moet beledigen. T.a.v. het christendom is er echter niemand meer die erom maalt dat je de wat strengere gelovigen beledigd en schoffeert.
Het zou m.i. al die cabaretiers en weet ik wat niet meer sieren als ze hetzelfde deden met de Islam. Maar men durft niet, waarmee we terug zijn bij Geert en het feit dat hij gelijk heeft als hij stelt dat we mensen met de ze opvattingen buiten de deur moeten houden.. |
|
nietmeer
|
Yup kpuc ik weet het, dat is het erge eraan |
|
Kpuc Oudgediende
Invisible, waarom denk je dat wat mij betreft al die cabaretiers wie zo hakken op mogen zouten? Ze kunnen niets anders en zo is het met Geert net zo, hij kan het niet laten om bij ieder punt wat m te berde brengt toch nog even weer dat vingertje op de Moslim moet leggen, ook opzouten dus. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Hmm, Door al dat gezeik over JP en z'n trotse onbuigzaamheid heb ik eigenlijk helemaal niks vernomen over hoe Greetje's rechtzaak vordert *Toch maar eens wat gaan rondspieken hier en daar* Achgossie nu blijkt'm nog een beetje paranoïde ook |
|
Kpuc Oudgediende
Mjah, JP heeft zichzelf hoop ik nu eens goed buitenspel gezet, en dat mag ook best met dit soort ongein |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Nee Ron, het begint nu pas goed fout te gaan Ik vraag me namelijk af of ze om dit precedent heenkunnen als iemand een stopdieklotemoslims-partij of iets dergelijks start. Een politieke voorkeur definiëren in anti... Dat gaat mis Bereik je helemaal niets mee |
|
Kpuc Oudgediende
Sinds Herr Wilders zich uit het stof van de VVD heeft ontworsteld is de storm losgebarsten, men had bij de VVD wat slimmer moeten zijn en het gezwel inpandig moeten zien te houden. |
|
Invisible Oudgediende
|
Een groot deel van de Wilders stemmers doet dit ook vanwege de criminaliteit en veiligheid op straat.
In deze: de politie heeft in 2009 weer meer bekeuringen uitgeschreven dan het jaar ervoor. Opmerkelijk omdat de volautomatische trajectcontroles minder hebben gescoord door onderhoud. En omdat er veel meer staandehoudingen zijn verricht die nu eenmaal tijd kosten.
Omdat het personeels bestand niet is gegroeid kan dat alleen betekenen dat nog minder uren zijn besteed aan veiligheid en criminaliteit, nog minder aan dat wat de burger wel belangrijk vind om toch maar vooral diezelfde burger te kunnen plukken.
En maar verbaasd zijn dat ze zelf steeds minder gezag en respect hebben en de mensen op Wilders stemmen... |
|
Kpuc Oudgediende
Poe, alsof de politie alleen maar bonnen uitschrijft. Ik adviseer je om eens wat meer van dit te onthouden |
|
Invisible Oudgediende
|
Wat merkt een gewone burger van de politie? 95% van de aangiftes worden niet afgehandeld ook al is de dader bekend. Hulp als je belaagd wordt? vergeet het maar. Maar wel een bon als je even iets te hard gaat. . .
Een organisatie die ieder jaar meer ijvert in het plukken van de burger maar dat wat die burger wel belangrijk vind amper doet omdat er daarvoor geen personeel is....
Dan helpen links als die van jou niet meer, het beeld is gevestigd en blijft hangen. en als er dan een politicus komt die hetzelfde zegt als wat men denkt.... |
|
Kpuc Oudgediende
Dan kan die man wel eens stemmen winnen. Maar kan die man dan ook doen wat hij zegt te willen doen? Denk je niet dat de huidige regering ook liever ziet dat er meer mankracht, en niet te vergeten, mandaat komt? Ik denk van wel. Maar ik denk ook dat er meer partijen zijn wie die centen kunnen gebruiken, dus maakt men een verdeelsleutel voor wie wat krijgt. Haal je bijvoorbeeld een hoop centen weg bij de zorg, dan is t bal, haal t weg bij het onderwijs, ook foute boel Wat beter is dan meer blauw op straat, dat is minder asogedrag op straat. Ofwel, waar ligt de basis? In het gezin, van welke afkomst dan ook, zie bijvoorbeeld maar die mishandeling van een buschauffeur in Friesland onlangs, dat waren lieve zoete Jantjes en Gerritjes.. |
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Verander dan iets in die wetgeving. Voor al het geld dat zwart is verdiend en in beslag wordt genomen, gaat een gedeelte naar politie/justitie, die het weer kan gebruiken om meer criminelen op te pakken. * |
|
Invisible Oudgediende
|
Quote Kpuc: Dan kan die man wel eens stemmen winnen. Maar kan die man dan ook doen wat hij zegt te willen doen? Weet je niet. De rest heet de kans echter al verprutst, dus geef hem een kans Quote Kpuc: Denk je niet dat de huidige regering ook liever ziet dat er meer mankracht, en niet te vergeten, mandaat komt? Ik denk van wel.
Nee, denk ik niet. Of eigenlijk: wel: om nog meer inkomsten voor de staat te genereren. Per slot misbruikt de regering de politie al jaren hiervoor om de begroting op orde te krijgen. Quote Kpuc: Maar ik denk ook dat er meer partijen zijn wie die centen kunnen gebruiken, dus maakt men een verdeelsleutel voor wie wat krijgt. Haal je bijvoorbeeld een hoop centen weg bij de zorg, dan is t bal, haal t weg bij het onderwijs, ook foute boel Zit wat in. Blijft een foute zaak om niet de misdaad maar de burger te pakken. Is voor de staat op lange termijn zeer slecht. Quote Kpuc:
Wat beter is dan meer blauw op straat, dat is minder asogedrag op straat. Ofwel, waar ligt de basis? In het gezin, van welke afkomst dan ook, zie bijvoorbeeld maar die mishandeling van een buschauffeur in Friesland onlangs, dat waren lieve zoete Jantjes en Gerritjes.. Mee eens, maar ik denk dat dit utopie is jammer genoeg. Meer blauw op straat is niet nodig overigens, als ze maar eens dat gingen doen waarvoor ze ooit als organisatie zijn opgericht: beschermen in plaats van plukken burgers. |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Sinds Herr Wilders zich uit het stof van de VVD heeft ontworsteld is de storm losgebarsten, men had bij de VVD wat slimmer moeten zijn en het gezwel inpandig moeten zien te houden. Typfoutje denk ik moet wezen, het geneesmiddel inpandig moeten zien te houden. |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote creepsaroundu: Quote Kpuc: Sinds Herr Wilders zich uit het stof van de VVD heeft ontworsteld is de storm losgebarsten, men had bij de VVD wat slimmer moeten zijn en het gezwel inpandig moeten zien te houden. Typfoutje denk ik moet wezen, het geneesmiddel inpandig moeten zien te houden. Ik zie weinig genezing, alleen ongelukkige mensen. |
|
Invisible Oudgediende
|
Quote alweerdood: Quote creepsaroundu: Quote Kpuc: Sinds Herr Wilders zich uit het stof van de VVD heeft ontworsteld is de storm losgebarsten, men had bij de VVD wat slimmer moeten zijn en het gezwel inpandig moeten zien te houden. Typfoutje denk ik moet wezen, het geneesmiddel inpandig moeten zien te houden. Ik zie weinig genezing, alleen ongelukkige mensen. Dat komt omdat men liever ziek blijft en de ziekte verder laat woekeren dan het geneesmiddel in te zetten |
|