hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-11 10:00 - 75423 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek

1 2 3 4 .... 72 73 74 [75] 76 77 78 152 153 154 155

Discussie over Geert

26-01-10 11:34:50
nietmeer

Welneee Geert is gek dat hij Nederland zo wil houden als Nederland hoort te zijn..

Edit RonHunter: Het plaatsen van artikelen is hier niet toegestaan. Ze kunnen altijd bruikbaar zijn op onze site, dus gelieve niet het gras voor onze voeten weg te maaien.

26-01-10 12:08:02
Invisible
Oudgediende

WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
creepsarandou: je ziet het helemaal verkeerd. Dit moet gerespecteerd worden weet jewel. En zeggen dat we dit niet in Nederland willen hebben, dat hoort niet.

Wat we wel kunnen doen is een kopje thee drinken met de dader en een duur betaalde coach hem in de watten laten leggen. Werkt hier ook zo goed dat marokanen e.d. nooit meer negatief in het nieuws komen, dus moet het daar ook wel succes opleveren.

26-01-10 12:41:47
nietmeer
Ok ron ik plaats hem wel op de site.

26-01-10 12:45:25
nietmeer
Ja een kopje thee drinken met de dader werkt inspirerend, daardoor maak je een band en kan je je beter inleven in de cultuur. Waarschijnlijk kon je een paar millimeter van haar enkel zien en kon hij zich niet meer inhouden.
Logies ook, en die meid verdient inderdaad straf!! :r Islam is vrede toch?
En in de watten leggen werkt inderdaad, kijk maar naar die burgemeester die door 60 morco's word bedreigd en die nu 24/7 beveiliging nodig heeft.. Geef wat, Krijg wat...

26-01-10 12:48:43
Invisible
Oudgediende

Dit is niet perse gebonden aan Islam, al is het daarin wel het meest voorkomend. En dermate "normaal" dat als je niet expliciet voor de waarden wil vechten zoals wij die kennen, het vroeg of laat ook hier gaat gebeuren. Domweg door de macht der getallen als je niets doet aan het verder islamiseren.

26-01-10 13:09:40
nietmeer
True, maar een ding niet true, dit is wel gebonden aan Islam.
In het artikel gaat het over het meisje dat word gestraft door de Sharia wet, wat een islamitische wetgeving is toch?

26-01-10 20:05:46
alweerdood
winnaar PW 06

WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Quote creepsaroundu:
True, maar een ding niet true, dit is wel gebonden aan Islam.
In het artikel gaat het over het meisje dat word gestraft door de Sharia wet, wat een islamitische wetgeving is toch?
Sharia staat niet in de Koran.. Lees je eerst in voor je je mening dropt..

Voor wie houdt van filosofen, zoek eens op Al- Farabi en zijn Deugdzame Stad.

Een geniale arabier uit de Verlichting van het Oosten(ja, zij hadden hem zelfs eerder dan wij) die het echt nut van religies aanduidde..

27-01-10 11:41:10
nietmeer
Alweerdood ik zij het ook in een vragende zin.. zie "toch?"

27-01-10 11:47:19
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
@Creepsaround: 'Gebaseerd op' het islamitisch geloof? Ja. Islamitische wetgeving? Nee. De sharia is alleen voor de NEPmoslims die maar het kleine gedeelte met geweld van de islam kent, en niet het andere (grootste) gedeelte die het weer tegenspreekt...8-)

28-01-10 13:03:15
Invisible
Oudgediende

Die NEPmoslims beginnen anders aardig de overhand te krijgen nu op steeds meer plekken in de wereld de sharia of al geldt, of ingevoerd wordt. Tot zelfs in Engeland aan toe.

Daarbij driftig geholpen door politici als Pechthold voor wie geen moeite teveel is om onze eigen normen en waarden op te geven om toch maar vooral politiek correct te zijn.

28-01-10 18:14:55
Jantjeee
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 17
Wnplts: Waddinxvee
Quote Invisible:
Die NEPmoslims beginnen anders aardig de overhand te krijgen nu op steeds meer plekken in de wereld de sharia of al geldt, of ingevoerd wordt. Tot zelfs in Engeland aan toe.

Daarbij driftig geholpen door politici als Pechthold voor wie geen moeite teveel is om onze eigen normen en waarden op te geven om toch maar vooral politiek correct te zijn.

straks gaan ze nog proberen ons land over te nemen8O

28-01-10 18:16:25
Kpuc
Oudgediende

WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Invisible, jouw angsten zijn net zo als die van Wilders, gestoeld op de onderbuik en ongegrond. Maar who cares, als er maar lekker dom geluld kan worden om zodoende haatzaaien te propageren :r

Trouwens, over Pechtold gesproken, sjuust de man om op te stemmen om zodoende de deur voor die vuile pruik en aanhangsels buiten boord te houden _O_

29-01-10 11:56:27
Invisible
Oudgediende

Waarom vind jij dat discriminatie mag en dat degene die dat wil aanpakken een idioot is die verwijderd moet worden?

Waarom vind jij dat iedere oproep om onze vrijheden te beschermen tegen de langzaam aan steeds groter wordende groep die daar lak aan heeft en eist dat wij ons aanpassen, verdacht en verwerpelijk is?

Waarom mag ik in eigen land niet eisen dat de gasten die hier komen respecteren wat hier de norm is en dat ze anders maar vertrekken naar waar hun ideeen de norm zijn?

NB.: stemmen op Pechthold is net zoals destijds stemmen op Chamberlain: garantie voor verkwanseling van de eigen normen met alle gevolgen van dien. Uit zijn succes in de peilingen blijkt dat zeer velen niets hebben geleerd van de geschiedenis.

29-01-10 17:59:58
heraux
Oudgediende

WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Wie bezoekt en paradeert rond de rechtsgebouw.
Bekijk ze eens - ja, ik discrimineer.. maar wat ik zie valt me erg op.

Nederland houden als Nederland hoort te zijn.

Geweldige opmerking: alleen

In welke vorm houden?

en hoort wat te zijn?

Nederland veranderd elke dag een beetje
ook door Wilders - en dat moet je dus
voorkomen - vraag Geert even of hij
daar rekening mee houd, svp

03-02-10 12:41:49
Invisible
Oudgediende

Het probleem met Geert is eigenlijk het gevolg van de afgelopen veertig jaar.
In de Jaren 60 en 70 ontstond de vrijheid blijheid, flower power etc. De samenleving was maakbaar, de mens van nature goed en als hij dat niet was, was er altijd wel iets dat verzachtend was en de zaak logisch maakte.

In die tijd is een generatie opgegroeid en afgestudeerd die vervolgens de jaren 80 en 90 domineerden in de rechtspraak, journalistiek, politiek etc. Een politiek zeer correcte zooi die per definitie straffen niet zag zitten, altijd aandacht had voor de dader, nooit voor de burger die beschermd wilde worden en dus een reactionair was.

Als je in die jaren iets anders over allochtonen zei dan dat ze kansarm waren etc, had je meteen de Anne Frank en soortgelijke stichtingen in de nek. Ook misdadigers waren altijd zielig en straffen? Lachertje. Vanuit een enorme morele superioriteit werd alles afgemaakt wat niet eveneens correct was en bespreekbaar was er dus niets.

Het gevolg is dat vele problemen die allang opgelost hadden kunnen zijn, gewoon doorwoekerden. Want ook de politiek durfde niets te benoemen uit angst politiek niet correct te zijn en in ongenade te vallen bij de correcte vriendjes. In die zin domineerde het links correcte gedachtengoed zelfs de centrum rechtse coalities die het onderwerp dan ook angstvallig meden.

Inmiddels is er een kentering. Fortuin was een voorbode, die dat met zijn leven heeft moeten bekopen door een linkse activist. Wilders is de volgende spreekbuis en ook al zijn leven niet zeker. Correct Nederland probeert met de beproefde methodes uit het verleden dit af te doen met termen als onderbuik, fascisme, zwarthemden etc. Werkte vroeger toch ook? Maar nu dus niet meer.

Integendeel: deze weigering om de oogkleppen af en oordoppen uit te doen werkt averechts. Steeds meer mensen die het zat zijn om voortdurend geconfronteerd te worden met criminaliteit, die zien dat de daders niets in de weg gelegd wordt, altijd hulp , coaches, snoepreisjes en weet ik niet wat krijgen, die zien hoe de allochtonen problematiek onbheersbaar is geworden en het gezag enkel thee drinkt.... die kiezen voor iemand die dat ook zegt en ook onveiligheid moet verdragen.

Zo draagt politiek correct Nederland er toe bij dat degene die ze haten steeds populairder wordt.

We zijn in Nederland erg goed in het meten met twee maten. Welke politicus of aanhanger van CPN, PPR, PSP, SP en links PvdA heeft ooit excuses aangeboden voor het decennia lang dwepen met de grootste massa moordenaars uit de geschiedenis? En heeft 1 van hen ooit problemen gehad met de carriere daardoor? Maar als je ooit een kleine NSBer was, dan moet je dat tot op de dag van vandaag verzwijgen want heel correct nederland maakt je af.

Het zou voor het hele land een plus zijn als die correcten met hun zelfgenoegzame morele superioriteit eens zouden afdalen en rondkijken hoe de wereld er werkelijk uitziet. Excuses laat maar zitten, maar in ieder geval praten over de problemen en niet bijvoorbaat alles wat maatregelen wil nemen afdoen als onderbuik etc. Dan kan het misschien nog goedkomen ook zonder Wilders. Maar ik ben bang dat men liever ten hele dwaalt dan ten halve keert en zo Wilders voor de normale burger het enige alternatief blijft.

En of dat een zegen is?

03-02-10 20:35:37
alweerdood
winnaar PW 06

WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Het blijft kiezen tussen 2 kwaden. Ik denk dat ik me maar verkiesbaar ga stellen als ik 18 wordt, ben die teringellende in de politiek beu. Tot die tijd, houdt dat wat er nu zit maar aan de macht, dat is dan nog de minste van de 2 kwaden..

03-02-10 20:42:43
Kpuc
Oudgediende

WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Invisible, ik had bijna gezegd van nu kunnen we praten. Maar neen, jammer, weer dat vingertje bij allochtonen leggen. Ja natuurlijk som je een hele rits op van delicten, problemen, acties en reacties maar die zijn al genoeg om de vinger op de zere plek te leggen, een te zwak opgebouwd rechtssysteem, te weinig mandaat voor de politie en eventuele mogelijkheid tot het inzetten van het leger bij grove ordeverstoringen. In een afgeslankte vorm qua wapenuitrusting uiteraard :P En toch nog even de vinger extra op de immigrant en kroost leggen, jammer, heel jammer :(

03-02-10 20:53:33
RonHunter
Oud Moderator

WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
Ik vraag me af of die Wilders aanhangers ook allemaal zo stoer zijn om lid van zijn partij te zijn. Ik vermoed dat 99% niets anders doet dan een grote bakkes opzetten, de boel opstoken en als het er echt op aankomt met den bekende staart tussen den benen het overbekende hazenpad kiezen. Zulk volk stelt net zo veel voor als die Wilders zelf, niets dus 8-)

03-02-10 20:56:54
Ikke
Oudgediende

WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Als ik het goed begrepen heb kun je niet eens lid worden van de partij :o

03-02-10 20:59:08
Relpa
Oudgediende

WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
@RonHunter, :? ik wéét eigenlijk niet of politieke partijen hun aantal 'leden' moet publiceren ? 8O

Hmm, zou eigenlijk best interessant kunnen zijn maar dan zonder 'naam en toenaam' natuurlijk :S

@Ikke, hoe doen ze het dan met 'leden-vergaderingen' ? *8

*gewoon NIET misschien* ? (A)

03-02-10 21:01:15
RonHunter
Oud Moderator

S
@Relpa: Ze moeten toch ergens geld vandaan halen of mogen wij dat allemaal berappen 8O

03-02-10 21:04:54
Relpa
Oudgediende

S
@Ron, Ik kijk onderhand nergens meer van op :|

*Meen wel te weten dat 'Partijen' die volgens de 'statuten' zijn opgericht gesubsidieerd worden om bv. Campagne te voeren 8O 8-)

Was om 'vieze omkopings-toestanden' te voorkomen ofzo dacht ik *8

Hoog tijd om m'n 'staatskunde' weer eens te 'verfrissen' vrees ik :$

edit: excuus als wel érg off-topic' ga :$ O+

03-02-10 21:08:50
RonHunter
Oud Moderator

S
Ik weet wel dat politieke partijen bepaalde subsidies krijgen, dus knaken van ons. Maar ze zullen toch zelf ook de nodige centen bijeen moeten sprokkelen neem ik aan 8)

03-02-10 21:14:40
Ikke
Oudgediende

WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S

03-02-10 21:30:54
Relpa
Oudgediende

S
Thnx Ikke #ok

*Was al tegen die kliek maar dit riekt me toch té erg naar een aantal 'clubjes' uit het verleden :r en het nrc vertrouw ik wel :ja :|

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 72 73 74 [75] 76 77 78 152 153 154 155

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven