De flauwste mop ooit |
djdlk
|
het is rood zit in de hoek en word steeds kleiner?
baby met een kaas schaaf |
|
djdlk
|
wat zijn de vergelijkingen van bungeejumpen en naar de hoeren gaan?
het kost beide veel geld en als het rubbertje knapt ben je de l*l
jan met de korte achter l*l |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Zegt de rechter: "Mevrouw, de man die daar in de beklaagdenbank zit, is dat de man die u heeft verkracht?" "Inderdaad edelachtbare," zegt de vrouw. Zegt de rechter: "En mevrouw, kunt u mij zeggen wanneer hij u verkracht heeft?" "Ja hoor," zegt de vrouw: "juni, juli en de eerste helft van augustus." --------------------------------------------------------------------------------
|
|
ledi Oudgediende
Verdachte tegen rechter: "Edelachtbare, als u mij de tijd geeft, kan ik zonder problemen aantonen dat ik absoluut onschuldig ben!" Rechter: "Goed, dan veroordeel ik u tot twintig jaar, dat moet genoeg zijn." |
|
nietmeer
|
Jan haalt 2 dezelfde ijsjes, voor zijn vriend en zichzelf. Kort voor zijn vriend laat hij een ijsje vallen. Zegt Jan: "oh, vriend, ik heb jouw ijsje laten vallen." |
|
djdlk
|
gaat een blontje naar een doe het zelf zaak. vraag ze aan de verkoper ik wil graag pijpen voor een afzuigkap. zegt die man: je kan wel willen neuken voor een broodrooster. maar je moet gewoon betalen. |
|
ledi Oudgediende
"In Rome zie je nog eens echte mannen," verzucht Lenie na haar reis door Italie. "Je moet alleen al eens zien hoe die kunnen autorijden. Met hun ene hand zwaaien ze naar de meisjes en met hun andere geven de richting aan." "Maar hoe kunnen ze dan in hemelsnaam sturen?" "Ik zei toch al dat het echte mannen zijn!" |
|
ledi Oudgediende
Bent u tevreden over die nieuwe muizenval? Nou en of. Vanmorgen lagen er twee muizen voor die zich hadden doodgelachen.
|
|
PuusJ Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 44 S |
komt een man bij de dokter zegt ie "jeetje dokter wat heeft u een kleine praktijk" zegt de dokter "ga weg ik ben aan het poepen"
komt een man bij de dokter, vraagt de dokter "kan ik u helpen" "Nee hoor," zegt de man "Ik kijk alleen maar even rond."
komt een man bij de dokter en die begint te roepen "ik heb het met je moeder gedaan! ik heb het met je moeder gedaan!" Dokter: "Pa, ga weg, ik ben aan het werk." |
|
ledi Oudgediende
De man had om een echtscheiding verzocht. Nadat alle pogingen tot verzoening hadden gefaald, stond het aankomende ex-echtpaar voor de rechter. Deze vroeg de man: "U begrijpt dat uw vrouw, na de scheiding, niet onverzorgd mag blijven?" "Natuurlijk, Edelachtbare," zei de man, "het is niet mijn bedoeling om haar tot de bedelstraf te brengen." "Ik ben blij dat u het begrijpt, meneer," zei de rechter opgelucht. "Dan ken ik uw vrouw een alimentatie toe van achttienhonderd gulden per maand." "Dat is prachtig Edelachtbare!!!" juichte de man "dan doe ik er ook nog twee tientjes bij |
|
ledi Oudgediende
Toen Frank thuiskwam na een partij golf met Fred, vroeg zijn vrouw: 'Waarom speel je nooit met Ernie?' 'Zou jij willen spelen met iemand die vloekt als hij een hole mist, knoeit met de puntentelling, met zijn clubs gooit en de bal verlegt?' vroeg Frank. 'Dat denk ik niet,' zei ze. 'Ernie dus ook niet.' |
|
ledi Oudgediende
Tijdens zijn vakantiereis komt Bram met zijn gids aan de oever van het Meer van Galilea. 'Hoeveel kost het mij als ik met de boot het meer over vaar?' 'Dertig dollar, meneer'. 'Dat is erg duur!' 'U moet niet vergeten dat dit een beroemd meer is, Jezus heeft over dit water gelopen!' 'Ja, geen wonder met zulke prijzen!' |
|
ledi Oudgediende
Het brandt in een hotel. Een Nederlander roept: "Vlug! Spring het raam uit!" De Belg antwoordt: "Maar we bevinden ons op de 13de verdieping!" De Nederlander moet niets van dit argument weten en zegt: "We hebben nu geen tijd om bijgelovig te zijn!" |
|
ledi Oudgediende
Twee vrienden tegen elkaar: "Ik ga een geit kopen!" "Een geit kopen? Waar moet je dat beest dan laten, je woont op een flat!" "Nou in de zomer dan zet ik dat beest op het balkon." "En in de winter dan?" "Dan laat ik hem gewoon binnen." " En die stank dan ?" " Oh, daar moet die geit maar aan wennen!"
|
|
ledi Oudgediende
Berustend zegt de rechter tegen de verdachte: "Ik ben ervan overtuigd dat u er meer van weet, maar aangezien het openbaar ministerie er niet in is geslaagd om te bewijzen dat u de u ten laste gelegde juwelenroof ook daadwerkelijk heeft gepleegd, moet ik u ontslaan van verdere rechtsvervolging." Verdachte, op ietwat onzekere toon: "Betekent dat, dat ik ze mag houden?" |
|
ledi Oudgediende
Rechter: 'U kunt zeggen wat u wilt, maar ik geloof toch het tegendeel!' Verdachte:' Ik ben schuldig, edelachtbare!' |
|
ledi Oudgediende
Een wandelaar belt aan bij een boerderij en vraagt;`ik kom uit de stad en heb enorme trek in een glas verse koemelk. Kan ik dat hier krijgen?` De boerin;`Geen probleem.` Ze spoedt zich naar de stal en komt even later terug met een grote kom dampende koemelk.Terwijl De wandelaar die gulzig leeg drinkt, begint de waakhond Kwaadaardig te grommen. `Wat heeft dat dier? vraagt de wandelaar nerveus. Boerin; hij vindt het nooit leuk dat een vreemde uit zijn bak drinkt.
|
|
PuusJ Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 44 S |
wat is een vlieg met een lederen jack aan?
antw: vliegtuig
het heeft twee pootjes en het bloedt...
antw: een halve hond |
|
ledi Oudgediende
Rechter : "Ik lees in het verhaal dat u bij uw arrestatie een valse naam hebt opgegeven." Beklaagde : "Neemt u het mij niet kwalijk, Edelachtbare, maar als ik echt kwaad word, dan ben ik mezelf niet meer. |
|
nietmeer
|
Rechter tegen dief: Klopt het dat u de auto van meneer jansen hebt gestolen? Dief: Nee hoor voel mijn zakken maar na |
|
SimpsonJr Senior lid WMRindex: 173 OTindex: 37 Wnplts: De PC S |
Ik weet __EXACT__ hoe oud jij bent...
O ja ? vertel dan maar.
2 keer de helft. |
|
ledi Oudgediende
"Bij een verkeerscontrole kijkt een agent de autobanden na en zegt tegen de bestuurster van de auto: 'Weet u dat het profiel niet al te best is?' 'Zeg, hoor eens, sist ze nijdig, 'u bent ook moeders mooiste niet!'"
|
|
ledi Oudgediende
De directeur van een gevangenis heeft een gesprek met een zojuist ingesloten gevangene. Hij legt hem de regels uit en zegt tot besluit: 'U kunt hier meedoen aan een aantal werkzaamheden, de meesten werken hier. 'Wat zoudt u willen doen?' 'Nou meneer, als het u het zelfde blijft, ik heb altijd zeeman willen worden!'
|
|
ledi Oudgediende
Moeder vraagt aan Jantje: "Waarom eet je pleisters?" Jantje:"omdat ik buikpijn heb!
|
|
ledi Oudgediende
Een man belt via de autotelefoon een garage en zegt : Mijn auto -hik- wil niet meer starten -hik- want er heb allemaal water in de carter -hik-. Garage :Wij komen wel even kijken. Waar staat u? Man :In -hik- het Amsterdam-Rijn-kanaal.
|
|